Godt Nytår

Hvis jeg dog ikke blev så angst af mange mennesker gad jeg godt være foran Amalienborg når Frederik bliver konge

6 Synes om

Godt nytår fra Esbjerg :heart:


14 Synes om

Det er så mange katte jeg havde da kl blev 12. Og han ville ikke engang op i vinduet :smiley:

6 Synes om

Her har kattene taget det i stiv pote, vi har fyret små champagne flasker af og de springer rundt efter indholdet.
Selv her kl 12 er i upåvirket af alle brag

8 Synes om

Her havde jeg en hund der insisterede på at skulle i haven kl 00:15, så jeg havde ham ude i haven i snor. Så meget røg og de gik godt nok til den på vores lille p-plads lige ved siden af. Tjalfe var ligeglad, han skulle altså tisse…o0(Omendt hver gang der er kommet en periode med afskydning hele dagen har han ville ud og “tisse”, skøre kræ er ved at være lidt for bombesikker).

Godt nytår alle.

10 Synes om

Min søde svigerinde fik lige fanget det her pletskud af Skofus :partying_face::grin:
Godt nytår herfra

17 Synes om

Mig og min gode nytårsven. :partying_face:

11 Synes om


Vores tema i år var Olsen-banden :face_with_hand_over_mouth:

18 Synes om

Jeg havde en masse flasker der skulle tømmes …

Andrea er i gang…

14 Synes om

Og hvordan har I det så i dag?

4 Synes om

Jeg tømte også en hel flaske i går. :sunglasses:

6 Synes om

Vi tømte kun 2 flasker i går

Skal siges vi havde først lukket en flaske hvidvin op vi har købt hos en lille vinbonde i tjekkiet, men den blev sat væk efter første muldfuld :nauseated_face:
overvejede at åbne en flaske bobler mere, men ved jeg kommer til at drikke den alene, så det blev til et glas rosevin fra box

3 Synes om

Nu tømte vi ikke alle flaskerne på bordet … sodavandet blev der f.eks. ikke rørt ved :cool:

Man kan ikke se det, men der er også en flaske børnechampagne på billedet :wink:
Jeg har det fint … har dog sovet det meste af dagen … stod tidligt op, lavede kaffe, drak en kop og tænkte: Jeg går sgu i seng igen :godnat:
Sådan startede festen i går … lammekølle med tilbehør … mums, det smagte godt! :yum: og der er desværre ingen rester til i dag …

14 Synes om

Børnechampagne er udmærket.
Jeg ville have haft den der Faxe Kondi i fancy flaske, men kunne ikke finde den i Bilka, så tog en børnechampagne i stedet, betaler og ser så 3 andre ved kasserne der har præcis den Faxe Kondi jeg ville have haft. Men magtede ikke at gå ind igen. :blush:

5 Synes om

Jeg har en indrømmelse at komme med. Efter 43 år som ryger har jeg ikke røget siden nytårsaften :grinning: kattegale er de første jeg siger det til, bortset fra mine kollegaer. Jeg har valgt at tage en kold tyrker. Ingen erstatnings nikotin produkter. Ingen samtale grupper. Nu har jeg været røgfri i 6 dage ( :smiley:) og jeg føler at rygetrangen er ved at slippe taget i min krop, og mine lunger har det allerede bedre :no_smoking:

20 Synes om

Godt klaret :thumbup:

Jeg hepper på dig

5 Synes om

:klappe2:

3 Synes om

Sådan, det er satme sejt gået!!

5 Synes om

Jeg håber du holder ud - det er godt både for din pengepung og for dit helbred :thumbup:
Og det er da også godt for Nalle ikke at være medafhængig - medmindre du kun røg udendørs?
Min mor holdt også op fra den ene dag til den anden efter at have røget i henved 50 år - det var flot!
Selv har jeg aldrig røget men er vokset op i et rygerhjem - i dag forstår jeg ikke, at jeg kunne holde det ud - hader tobaksrøg og ingen får lov at ryge i mit hjem.

4 Synes om

Flot, Peter. :flag: Bare hold ud. :thumbup:

5 Synes om