Godt Nytår

Synes da lige jeg vil ønske Godt Nytår til alle Kattegale. Eller som min yngste søn udtrykker det:

Givet de følgende præmisser:
*1) Det helt uomtvistelige faktum at vi, som nævnt ved tidligere lejligheder, befinder os i den situation at den delvis arbitrære inddeling af tid, som er mest populære i det sociokulturelle segment, som undertegnede samt de påtænkte modtagere, er en del af, snart påbyder os at inkrementere den tidsangivelse, der populært kaldes “år”. *
*2) Der, med tidligere udsendelse af kommunikéer i forbindelse med og omhandlende den, i første præmisse angivne, begivenhed, er skabt en vis forventning, hvis endda ikke et decideret præcedens, om at denne procedure skal repeteres ved lignede begivenheder, når disse måtte indtræffe. *
*Må det siges at være en nødvendighed påny at udsende et kommuniké der, til trods for dets indhold af tomme floskler og ligegyldigheder, alligevel anses for at være god tone, som en del af den uskrevne sociale kontrakt, blandt de aktører man har en vis familiær eller intim kontakt med. *
Derfor må hovedbudskabet i dette kommuniké være, at for de aktører, som med rimelighed kan siges at tilhøre den føromtalte gruppe, vil ønsket, dog kun i det omfang at den enkelte aktør det således ønsker og altså uden at den enkelte aktør underlægges nogen forpligtigelser, fra undertegnede være at eventuelle stokastiske processer, der måtte have indflydelse på den enkelte aktørs mål for helbred, velstand eller andet mål for eventuel tilfredshed, må have et overordnet gunstigt udfald, i den kommende tidsperiode.
Skulle den enkelte aktør være af en personlig overbevisning, der ikke tillader ændringer i stokastiske processer, eller som ikke finder at sådanne processer er uden betydning (e.g. everettian kvantefysisk verdenssyn), kan denne, uden nærmere varsel, naturligvis set bort fra det specifikke budskab eller substituere det med hvad end et tilsvarende budskab måtte være, under den pågældende aktørs verdenssyn.

:nytaarsballon: :puuuuust: :skaal:

16 Synes om

Godt Nytår til alle fra os i Høje Taastrup. :smiley:


Bastian, 01.12.2023

13 Synes om

Godt nytår til jer alle, her fra det Westjyske

13 Synes om

Godt nytår til alle kattegale og deres familier

‘‘Hvad er det der nytår for noget?’’

14 Synes om

Kolbjørn, Øyvind, Igor, Yuri og deres menneske ønsker også alle et godt nytår :clinking_glasses:

14 Synes om

Vi ønsker også godt nytår herfra :fireworks:

13 Synes om

Og et godt nytår herfra

14 Synes om

Også et godt nytår til alle her på kattegale :nytaarsballon: :puuuuust: :partytime: :fireworks: :sparkler: :firecracker: :sparkles: :balloon: :tada:

13 Synes om

13 Synes om

Godt nytår ønsker misserne og jeg :clinking_glasses:

13 Synes om

Med ønsket om et GODT og LYKKELIGT Nyt år, til alle jer vidunderlige mennesker og dyr på Kattegale

:clinking_glasses: :champagne: skål og godt nytår :sparkler: :partying_face:

Fra Mille, Mollie og Winnie

13 Synes om

Rigtigt godt nytår til alle her på KG, samt deres familie og dyr

:nytaarsballon: :nytaarsballon: :nytaarsballon: :nytaarsballon: :nytaarsballon:

11 Synes om

Bastian får det ikke godt i aften, så vi tager lige et gensyn med Snehvide, som holdt meget af fyrværkeri… :hjerte:

Snehvide, 31.12.2012

13 Synes om

@FinnFrode jeg håber Bastian overlever. Godt nytår til dig og Lene :nytaarsballon:

Godt nytår til alle kattegale :nytaarsballon: :nytaarsballon: :nytaarsballon:

13 Synes om

Rigtig godt nytår fra mig og Blua, Guliver, Cruella og Rufus :heart:

13 Synes om

Vaffel vil heller ikke have det godt i aften. Han bliver så bange for alle de brag. Jeg har virkelig ondt af ham :ked:

6 Synes om

15 Synes om

Godt nytår fra den hjerneskadede ilder Preben, den introverte ræv Erling, puttekattene Einstein og Alba, samt undertegnede. :star_struck::partying_face:

12 Synes om

De skyder lystigt af lige udenfor, og Asani ligger i sofaen og snorker næsten lige så højt :zzz: Heldigvis!

Godt nytår til alle, mennesket som dyr :clinking_glasses:

12 Synes om

Whaaaaat…

Dronningen siger hun går af næste år :flushed:

Nå ja godt nytår til alle :slight_smile:

11 Synes om