Godt tilbud

Sikke en debat herinde :wink:

Men super skønt at I har fået fyldt gruslageret op rundt omkring.

Jeg har bestilt tre pakker og fik en pose med 15 kilo forleden, så nu kan jeg (eller rettere kattene) klare den et stykke tid :høhø:

Jeg har meldt mig som medlem, og undrer mig over, at jeg ikke har fået tilbudsavisen pr.mail, jeg må prøve at kontakte dem på mandag.

Så jeg siger mange tak for tippet :thumbup:

Jeg har en del år kørt med den type grus men syntes det er blevet ringe.

Vi har lige fået ever clean igen. Ekstra klumpende uden duft. De skriver den er forberedret. Stntes den klumpet godt før, men nu hold op de klumper er hårde og nem og samle op.

Det er billigere end det grus tilbud her. Vi giver ca 71 kr pr kasse ved og købe en hel palle grus Kontakt os

Hvor meget grus er der i en palle? Jeg har jo kun én kat, så jeg bruger ikke så meget ad gangen. :slight_smile:

Som regel 66 sække a 15 kg, op til 84 sække a 12 kg :wink:
Der er et lettere alternativ, JYRAK har medlemstilbud på halve paller med kun 20 sække a 12 kg - det er mere overkommeligt for de fleste ejere :slight_smile: Jyrak
VH
Susanne

[QUOTE=hmm;1256465]Jeg har en del år kørt med den type grus men syntes det er blevet ringe.

Vi har lige fået ever clean igen. Ekstra klumpende uden duft. De skriver den er forberedret. Stntes den klumpet godt før, men nu hold op de klumper er hårde og nem og samle op.

Det er billigere end det grus tilbud her. Vi giver ca 71 kr pr kasse ved og købe en hel palle grus http://dyrenesnetsalg.dk/information/contact/[/QUOTE]

Men der er da mindre i de kasser? Så er det jo reelt ikke billigere :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1256469]Der er et lettere alternativ, JYRAK har medlemstilbud på halve paller med kun 20 sække a 12 kg - det er mere overkommeligt for de fleste ejere :slight_smile: Jyrak
VH
Susanne[/QUOTE]

Tak for tippet!

Nu kender jeg ikke JYRAKs mærke, Canada Litter. Hvordan er det at bruge? Jeg har jo hørt meget godt om Extreme Classic og EverClean, kan Canada Litter leve op til det? :slight_smile:

[QUOTE=Cecilie;1256477]Tak for tippet!

Nu kender jeg ikke JYRAKs mærke, Canada Litter. Hvordan er det at bruge? Jeg har jo hørt meget godt om Extreme Classic og EverClean, kan Canada Litter leve op til det? :)[/QUOTE]
Det er vist en temperamentssag :slight_smile: Jeg har mødt både folk der elsker det og folk der ikke kan lide det. Vi har været tilfredse med de sække vi har prøvet. Grus er jo et naturprodukt, så det svinger lidt i kvalitet, det har alle mærker vist fået på puklen for indimellem :slight_smile:
VH
Susanne

Canada grus fungere fint herhjemme. Men Extreme Classic er lige det tand bedre til at klumpe.
Dog ingen lugtgener uanset hvilken jeg har brugt.

Everclean indeholder kun 10 liter nu, så det er dyrere end Extreme Classic. Det var det nu også i forvejen, tilbud eller ej :wink:

[QUOTE=Henriette;1256484]Canada grus fungere fint herhjemme. Men Extreme Classic er lige det tand bedre til at klumpe.
Dog ingen lugtgener uanset hvilken jeg har brugt.

Everclean indeholder kun 10 liter nu, så det er dyrere end Extreme Classic. Det var det nu også i forvejen, tilbud eller ej ;)[/QUOTE]

Tak for informationerne! Jeg tror, jeg vil forsøge mig med Extreme Classic på tilbud og se, hvordan det går med det. :slight_smile:

Jo det kan være der er mindre i men som det klumper og hvordan det tager lugten ( bedre end ex classic) så giver jeg gerne prisen det samme siger mine forælder som jeg køber en palle med

Ja ja, men derfor var det jo stadigvæk ikke lige så billigt som dette tilbud. Det var jo ikke grus præferencer vi snakkede om :slight_smile:

Jeg ser også ja der er lidt mindre i . Men syntes vi smed meget ex classic ud som stank og det ikke kunne klumpe. med det her smider vi ikke så meget grus , så kan man vende den er så virkelig så dyre.

vi har brugt canada litter siden det kom på det danske marked, men syntes ikke det klumper ordentligt, så vi springer på extreme classic tilbudet denne gang, det har vi ikke brugt længe. så det er spændende at se om det er bedre el om det er det samme.

forresten kommer det meste betonit grus fra samme grusgrav i canada, forskellen er så nok hvilke kvaliteter de forskellige firmaer vælger at sælge.
har faktisk lige haft 2 ps canada litter af samme slags hvor grovheden var vidt forskellig i de 2 poser.

Jeg kan ikke finde ud af, hvor mange poser kattegrus, jeg skal købe? Når nu de er på tilbud. :slight_smile:

Det du har plads til?

Jamen, jeg har plads til en del, hvis jeg kommer dem i kælderen. :tihi: Jeg er fristet til at købe 10 poser, når jeg kan få dem med transport og det hele fordi jeg også køber lidt ekstra legetøj og mad. Men jeg ved ikke, om det er lidt for grådigt?

Hvorfor skulle det dog være for grådigt? Butikken og producenten vil da gerne sælge alt det de kan…

Hvorfor skulle det være det - hvis du har plads fysisk og økonomisk, så er det da bare om at slå til, når tilbuddet er der!
Jeg køber så - som flere andre - en palle ad gangen for at prisen så langt ned som muligt, men når man nu har pladsen til det, så er der da ingen grund til at bruge flere penge end højst nødvendigt på noget så ‘kedeligt’ som grus :slight_smile:

Mine kælepotter er vilde med Dreamies.

Ved godt det er slik…

Der er tilbud i SuperBrugsen i Løgten, måske i alle SuperBrugsen?

Normal pris er 12.95 for 60 g i dag var det 5 kr.

4 Synes om