Godt tilbud

Petworld starter i morgen deres nye tilbudsavis, tilbuddene gælder til 6. september

De har Extreme Classic 15kg med Babypuder, Lavendel eller uden duft til den nette sum af 79,95kr.

www.petworld.dk

Tænkte jeg lige vil dele dette vildt gode tilbud med jer. Der er selvfølgelig også mange andre gode tilbud :slight_smile:

2 Synes om

det er da normal prisen på zooplus?

[SIZE=3]Jeg synes ellers, det lyder billigere? På zooplus.dk ser jeg 15 kg EC til 119,- (2 x 15 kg for 219,-), og på zooplus.de findes 15 kg EC til 13.99 € / 104,- (2 x 15 kg for 25.99 € / 194,-). Så 79,99 kr. for 15 kg EC lyder da som et super tilbud? :D[/SIZE]

Det er skisme billigt - vi ses :smiley:

Enig, man kan få andet billigt bentonit på Zooplus, men Extreme Classic er i den dyre ende.

2 poser koster 26 euro = 194 kr
dvs 97 per pose - 10% opdræt rabat- 5 % sparplan = 82.45 dkr/pose

[QUOTE=tzari;1256409]Intersand Classic Katzenstreu mit Babypuderduft kaufen | zooplus
2 poser koster 26 euro = 194 kr
dvs 97 per pose - 10% opdræt rabat- 5 % sparplan = 82.45 dkr/pose[/QUOTE]

Nu er det jo ikke os alle, der får opdrætterrabat. Jeg kan se, du heller ikke har regnet de12€ fragt med.

[QUOTE=tzari;1256409]Intersand Classic Katzenstreu mit Babypuderduft kaufen | zooplus
2 poser koster 26 euro = 194 kr
dvs 97 per pose - 10% opdræt rabat- 5 % sparplan = 82.45 dkr/pose[/QUOTE]

Jep, og så kommer der porto oven i :slight_smile: Jeg må dog ikke kombinere min opdrætterrabat med min sparplan.

Tak, Henriette :slight_smile:

Ja det er sgi et godt tilbud.

Jeg bliver desværre bare sindssyg over gråt grus :stuck_out_tongue: vi køber noget fra Premier i Maxizoo efterhånden. Dejlig hvidt :tihi:

Tak for tippet - skal vist lige have hentet lidt til lageret :slight_smile:

Er det bare en personlig præference, eller er gråt grus mindre godt end hvidt? :?

:slight_smile:

Det lyder da som et godt tilbud… har lige købt 2 x 10 kilo til 119,- kr. pr. pose… men det er meget fint i det – og Silke har været vant til det grus//kattesand i mere end 10 år… det er bentonit fra Oliver’s…

Men… kan måske blande det nye i det gamle, så hun vænner sig til det ??

Eller også er det måske slet ikke noget problem at skifte grus ??

:slight_smile:

Leverer de ?? eller er det selvhenter ??

[QUOTE=Tante Tut;1256417]Eller også er det måske slet ikke noget problem at skifte grus ??

:slight_smile:

Leverer de ?? eller er det selvhenter ??[/QUOTE]

For mange katte er det ikke noget større problem at skifte grus, ikke mere end når du skifter mellem Lambi og Royal og den slags :slight_smile:

Og de leverer faktisk, men jeg har måttet opgive at få indkøbskurven til at makke ret. Den bliver ved med at skrive at ved indkøb for kr. 299 mere leveres gratis, men det må være andre varer end netop grus der er tale om :slight_smile: Og der mangler jeg ikke lige noget :slight_smile:
VH
Susanne

:slight_smile: :slight_smile:

Tak Susanne… så tror jeg, at jeg vil prøve at købe et par poser af det…

Du bestiller KUN en ting af gangen. Det var dog en dyr losning, Jeg bestiller altid til 3-4 måneder af gangen og så er det ikke meget porto per ting jeg får sendt

[QUOTE=Susanne W;1256418]For mange katte er det ikke noget større problem at skifte grus, ikke mere end når du skifter mellem Lambi og Royal og den slags :slight_smile:

Og de leverer faktisk, men jeg har måttet opgive at få indkøbskurven til at makke ret. Den bliver ved med at skrive at ved indkøb for kr. 299 mere leveres gratis, men det må være andre varer end netop grus der er tale om :slight_smile: Og der mangler jeg ikke lige noget :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Grus leveres sædvanligvis ikke fragtfrit, men hvis du - som du selv skriver - køber for 299 kroner andre varer, så bliver det fragtfrit.

Ved køb for mere end kr. 299,- tilbyder vi fragtfri levering.
Enkelte varer kan være undtaget for fragtfri levering uanset købsantal, her pålægges leveringsgebyr. Køber du dog andre varer for mere end kr 299,- vil den pågældende vare dog blive leveret fragtfri. På enkelte varer kan der også forekomme palletillæg. Dette vil fremgå af varen.

Nej, det gør jeg ikke, Vivian. Jeg påpeger bare, at du ikke har alle omkostningerne med i dit regnestykke, som allerede inklusive alle rabatter (som måske endda ikke kan træffes fra alle sammen på en gang?) ender på et beløb per pose, som er højere end Petworlds tilbud. Så når fragten også skal indregnes - uanset om det er for en eller 10 varer - så bliver beløbet endnu lidt højere end Petworlds tilbud.

Så har jeg bestilt 20 poser via webshoppen. Ja der kommer et gebyr på 94,- men til gengæld er det fragtfrit leveret.
Til gengæld slipper vi for at køre 60 km., for at det måske er udsolgt, når vi endelig er i butikken, og for at slæbe på gruset. Det leveres lige til døren :thumbup:

Det hvide, vi bruger er helt klart dårligere end fx Golden Grey og EC men jeg kan ikke være i mit eget skind ligeså snart der er gråt grus på lyse gulve. Så hellere det hvide :stuck_out_tongue:

Vi har kun få minutters kørsel ned til butikken, så der er nu røget 10 sække grus på lager i kælderen :slight_smile: Og så endte jeg alligevel med lige at kaste 15 kg IAMS oveni læsset til sølle kr. 399,- :ok: Fik brugt nogle opsparede bonuskroner, og nu har vi grus til et pænt stykke tid igen.