Golden grey vs Everclean

Jeg bruger altid Everclean og er RIGTIG glad for det, men indrømmer jeg slæber mig en pukkel til…

Normalt handler jeg alle mine varer på zooplus, men har aldrig prøvet noget af deres kattegrus, men ville mægtig gerne kunne købe ALT på zooplus…

Så derfor…er Golden grey lige så godt som Everclean, minder det om hinanden???

Har zooplus måske et andet godt grus i kan anbefale der minder om Everclean?

Håber nogen ved noget…om noget:D

golden grey er helt fint - dog i sække så de er svære at stable s har tidliger brugt det og var godt tilfrreds. nu bruger jeg ever fordi jeg can få det til en god pris.

Jeg bruger GGM og har gjort det i godt 2 år nu, jeg er rigtig glad for det - Men når sidste sæk er brugt skal jeg prøve Ever clean, så hvordan det er i sammenligning, kan jeg ikke hjælpe med - Men kun sige jeg har været rigtig glad fro det og er det stadig. :slight_smile:

Jaaa, det er rigtigt - Everclean er så genialt, også fordi det kan stables…

Tror sgu jeg prøver en pose Golden Grey næste gang - ved i om det kan sammenlignedes med fx Ekstreme Classic?

• sidst jeg købte Ekstreme Classic synes jeg det var lavet om, og virkede slet ikke så godt som det plejer…klumperne begyndte at skille, synes det var et værre cirkus. Har ellers brugt det i mange år og har været godt tilfreds, men nu er det pludselig blevet dårligere. Ellers har jeg måske været uheldig lige med den sæk.

[QUOTE=Helene;582098]Jaaa, det er rigtigt - Everclean er så genialt, også fordi det kan stables…

Tror sgu jeg prøver en pose Golden Grey næste gang - ved i om det kan sammenlignedes med fx Ekstreme Classic?

• sidst jeg købte Ekstreme Classic synes jeg det var lavet om, og virkede slet ikke så godt som det plejer…klumperne begyndte at skille, synes det var et værre cirkus. Har ellers brugt det i mange år og har været godt tilfreds, men nu er det pludselig blevet dårligere. Ellers har jeg måske været uheldig lige med den sæk.[/QUOTE]- Jeg har ingen problemer haft endnu med Extreme Classic Triple Action, og jeg har 2 katte, der bruger den samme bakke, herunder en 10 kg. tung Maine Coon-kastrat. Det kan være, at du har været uheldig med en pose. :slight_smile:

Vi har prøvet både Golden Grey og Ever Clean, og der er klart forskel, måske ikke så meget i klumpeevnen, men GG støver rigtig meget i forhold til EC, og GG dufter også meget kaftigt af pudder/parfume. Vi bruger en variant af EC, som ikke indeholder duft/babypudder.

Det var faktisk så slemt med GG, at jeg ikke kunne holde ud hverken at tømme bakker eller at hælde frisk grus op pga. støvet.

Jeg skiftede fra Extreme Classic til Golden Grey, oprindelig pga (dengang) lavere pris, men jeg er holdt ved, fordi jeg synes de minder meget om hinanden, men JEG synes Golden Grey støver mindre end Extreme Classic. Begge fås både med parfume (adr) og uden. Jeg bruger Golden Grey uden parfume.
Ever Clean har jeg prøvet en enkelt gang, jeg syntes ikke der var væsentlig forskel til de to andre. Ikke noget der kan forklare den store prisforskel, i hvert fald :wink:

[QUOTE=En forhenværende bruger;582167]Vi har prøvet både Golden Grey og Ever Clean, og der er klart forskel, måske ikke så meget i klumpeevnen, men GG støver rigtig meget i forhold til EC, og GG dufter også meget kaftigt af pudder/parfume. Vi bruger en variant af EC, som ikke indeholder duft/babypudder.

Det var faktisk så slemt med GG, at jeg ikke kunne holde ud hverken at tømme bakker eller at hælde frisk grus op pga. støvet.[/QUOTE]

jeg synes så det er direkte modsat…

jeg har droppet ALT om Ever Clean, for det støver så meget jeg slet ikke kan hælde det op uden at hoste helt åndssvat…
så jeg holder mig bare til min golden grey master :smiley: (men den synes jeg så også støver mindre end f.eks. alm.GG!)

Tænk, jeg synes slet ikke Everclean støver - jeg bruger den uden duft, enten den blå eller den gule.

Bryder mig ikke synderligt om grus med duft, og slet ikke til en semilanghåret der kommer til at ose af det. Men en overgang kom jeg LIDT duftende i sammen med alm, men det var mere fordi jeg ved en fejl havde købt med duft og ikke orkede slæbe de 10 kg tilbage…dovenskaben længe leve.