Gomore (kørelejlighed)

Jeg syntes tit der er nogen der har brug for et lift. På gomore er der gode muligheder for at få et billigt lift. Jeg har en kollega der rejser land og rige rundt på den måde og hun er utrolig glad for det.
Er der nogen af jer der har prøvet det:?

Jeg har prøvet det. Det gik fint. :slight_smile:

Jeg kendte slet ikke den mulighed :slight_smile:

Der er jo også muligheder for lift til udlandet. Syntes det er en rigtig god ide.

Jeg fik det til at være Gomorra og tænkte: Hvem har dog lyst til at komme derhen … og hvorfor ?? :S

:ups:

[QUOTE=Skattekat;1068250]Jeg fik det til at være Gomorra og tænkte: Hvem har dog lyst til at komme derhen … og hvorfor ?? :S

:ups:[/QUOTE]

ja så skal jeg da slet ikke sige hvad jeg læste det som lige da jeg så overskriften

Jeg har brugt det et par gange (som passager) og synes det er fantastisk. Rigtig smart, hvis man skal fra en større by til en anden større by, så er der mange muligheder :slight_smile:
Kunne også godt finde på at tilbyde lift hvis jeg skulle på en længere tur i egen bil.

jeg har brugt det rigtig mange gange når jeg skulle overnatte hos folk eller hjem fra udstilling og dermed afsted et anstændigt tidspunkt:) Har kun rosende ord at sige. F.eks kan jeg nu komme fra vejle til kbh for 125 kr og 175 kr når jeg skal retur kørt til døren. :slight_smile: Det er besparelse der vil noget og er hyggeligt at møde nye folk.