Goofy Ares

Vores store dejlige hankastrat Ares rendte fik for et års tid siden et blodøre :frowning: Og dermed sagde han farvel til sin udstillingskarriere - han nåede at blive GIP - og helt ærligt med en kat som vejer næsten 10 kg, er jeg egentlig glad for ikke at skulle show ham :tihi:

Dette billede fra idag viser Ares’ personlighed så godt - han er goofy, en livsnyder, uskyldigheden selv (jf. Ares) og bare en stor og dejlig dreng :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Skønne, dejlige og lidt naive Ares :love2:
Du ved jo at jeg synes det øre klæder ham, i al fald passer det til hans store personlighed :cool2:

Hvor er han smuk - og dårligt øre eller ej - han har da bestemt “rovdyrlooket”

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Det er altid en fornøjelse at se store, mørkstribede Ares.:hjerte: Han er bare imponerende. :slight_smile:

Århh hvor han er da nuttet med det flapøre …men ja kender man Ares så passer det altså til ham som Pia skriver :smiley:

Men for sørens det look altså …hvor er det jeg lige synes jeg har set noget der minder om det henne lige før :tihi:

Hold op han er charmerende :wehuu:

Det er altså sjovt som man bare kan se familieligheden, selv om Ares “kun” er onkel til Puslingen herhjemme…

Det der goofy udtryk, som man bare falder totalt for… jo, han altså dejlig! :slight_smile:

Sikke et ansigt…!! Hvor er han bare dejlig at se på… De der øjne fortæller jo historier… :wehuu: :ok:

Han er da en rigtig lækker “bette” dreng :slight_smile: Hvilke øjne og hvilken charme han udstråler med sin fine øre’udsmykning (eller… altså…)