Gør det selv projekt

For længe siden pillede jeg den gamle polstring af de fleste af mine spisebordsstole, fordi jeg ville give dem nyt, tiltrængt look og nu er jeg endelig kommet i gang med projektet :yah:

Før:

Efter (jo jo - fint skal det være :fin: )

Bænken har jeg også fået ordnet:

Synes selv jeg er sluppet meget godt fra det :slight_smile: Nu mangler jeg så bare 5 stole :S , men det bliver en anden dag. Det tager alligevel pænt lang tid at slå alle de klipsøm i.

Jeg elsker det møblement. Bordet har 5 plader så det kan blive megalangt :thumbup:

Det ser godt ud :thumbup:
Sig til hvis du løber tør for stole … jeg har 6 stole der trænger til at blive ombetrukket, stående i garagen :stuck_out_tongue:

Det ser virkelig godt ud - godt gået :thumbup:

Wow, de er virkeligt blevet fine. :thumbup:

Hvor ser det bare hammer godt ud! :thumbup:

Nøj en lækker bænk! & flot er det blevet :thumbup:

Wow, virkelig lækkert stof! :slight_smile: Det ser rigtig godt ud…

Det er god stil …

Tak :slight_smile: Jeg har købt stoffet hos Dekoria De har vildt meget flot stof, og når jeg engang får råd til det, kommer de også til at sy mine nye gardiner mm. Synes det er så smart, at man kan få syet alt muligt andet også (puder, hynder, betræk til Ikea møbler osv.) i lige det stof, man ønsker - når nu man ikke selv er så ferm til den slags :ups: Men indtil videre har jeg kun fået stof i metermål fra dem, så jeg ved ikke hvordan kvaliteten ellers er (på trustpilot ligger den dog i top).

Jeg regner med at forære Brita resten af stoffet, når jeg engang er færdig. Desværre ligger striberne sådan, at jeg kun kan få ét stolesæde ud af det pr. bredde - i hvert fald hvis jeg vil have dem ens - og det vil jeg helst. så der bliver en ret bred stribe til overs i den ene side, og den er jeg sikker på, Brita godt kan bruge til noget fornuftigt :thumbup:

Ser super godt ud! Og fedt stof. :slight_smile:

[QUOTE=Beydana;1134702]Tak :slight_smile: Jeg har købt stoffet hos Dekoria De har vildt meget flot stof, og når jeg engang får råd til det, kommer de også til at sy mine nye gardiner mm. Synes det er så smart, at man kan få syet alt muligt andet også (puder, hynder, betræk til Ikea møbler osv.) i lige det stof, man ønsker - når nu man ikke selv er så ferm til den slags :ups: Men indtil videre har jeg kun fået stof i metermål fra dem, så jeg ved ikke hvordan kvaliteten ellers er (på trustpilot ligger den dog i top).

Jeg regner med at forære Brita resten af stoffet, når jeg engang er færdig. Desværre ligger striberne sådan, at jeg kun kan få ét stolesæde ud af det pr. bredde - i hvert fald hvis jeg vil have dem ens - og det vil jeg helst. så der bliver en ret bred stribe til overs i den ene side, og den er jeg sikker på, Brita godt kan bruge til noget fornuftigt :thumbup:[/QUOTE]

Nå ja, det kan være jeg så lige skal holde øje med senge fra Brita i den næste tid :høhø:

Nej hvor ser det flot ud! Dygtig pige !!:thumbup: Cats og Conni

Hvor er de bare blevet flotte :thumbup:

Og stoffet er lige mig…men ville gerne om jeg kunne finde det i noget gammelrosa eller derhenad…du er såååå dygtig :slight_smile:

Og så må jeg lige fortælle at min mor var møbelpolster :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;1134851]Og stoffet er lige mig…men ville gerne om jeg kunne finde det i noget gammelrosa eller derhenad…
[/QUOTE]

Måske det her (Gardiner efter mål samt tekstiler. Mørklægningsgardiner, voile mm. | Dekoria) i cremefarvet men akkurat samme mønster som Katrines (og ikke lige på lager nu, men det kan det vel komme :wink: )

Den linker vist til Katrines stof, men så er det det første forslag i serien nede til venstre jeg mener - det synes jeg også er meget elegant og formentlig meget pænere i virkeligheden - ligesom Katrines :wink:

  • Og man kan få tilsendt 10 gratis stofprøver, inden man beslutter sig :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;1134851]Hvor er de bare blevet flotte :thumbup:

Og stoffet er lige mig…men ville gerne om jeg kunne finde det i noget gammelrosa eller derhenad…du er såååå dygtig :slight_smile:

Og så må jeg lige fortælle at min mor var møbelpolster :D[/QUOTE]

Jeg kom lige i tanke om dette her hos Fjølner
Jeg overvejede selv at bruge det i grøn eller rød (findes i 5 farver)

Jeg skal nok få så mange senge ud af stoffet som muligt og skrive det i tråden herinde. IH og tusind tak Katrine…jeg glæder mig allerede til pakken lander på mit skrivebord på biblioteket

Jeg sender den som sagt tirsdag, så mon ikke den kommer onsdag/torsdag. Og jeg sender til biblioteket :slight_smile:

Der kommer et godt stykke af noget andet stof med også, som jeg har haft liggende i et skab i 100 år, uden at kunne finde på noget at bruge det til. Det er godt nok velour, så måske er det ikke så egnet til Nullerputter, men krøyerpuder måske?

Det er svært at fange på et billede, men det er brunt med gyldent/kobber mønster:

Uanset hvad er der i hvert fald en større chance for at det bliver brugt til noget fornuftigt hos dig end hos mig :slight_smile:

Jeg skal nok få de fineste nullerputsenge ud af det hele. Skal til den vildt hygsomme hobby udstilling i Sunds på søndag og de senge jeg ikke får solgt laver jeg en tråd med herinde, så man kan købe en julegave til sin missetat. Jeg syr også så snart tiden er til det af dit fine stof. Jeg skal lige have målene på hvor stor din krøyerkugle pude skal være?