Gør det som du er bedst til!

Det gør han!

Hmmmm gad vide hvad han er bedst til

jeg hader den reklame…

gør det for guds skyld, gør det om søndagen, gør det på arbejdet… ect ect…

nu må i godt beskylde mig for at være morbid, men prøv en gang at lytte den reklame igennem og så forestil jer en psykisk syg mand der ikke kan lade kvinder være i fred og “gør det han er bedst til” …

det kan man da kalde en opfordring til kriminalitet ??

ok - det er en lidt søgt sammenligning - men jeg nævnte den engang for en bankassistent der omgående hentede sin chef og bad mig sige det samme… chefen var ikke HELT tilfreds…

Og så god til det var Stein Bagger SÅ heller ikke, ikke s¨å længe i hvert fald, og da SLET ikke Danmarks største bank -tihi

Men egoistisk det var han!:slight_smile:

hehe, den var go…eller noget.

:slight_smile: Jeg glæder mig til hele historien bliver fortalt, for det virker helt ufattelig at EN person virkelig skulle kunne gennemføre dette alene.

Tror osse han har haft stråmænd, op til flere steder… Højest sandsynligt nogle, der er højt på strå… Og jeg er sikker på, at NÅR det hele bliver opklaret, at det er en myretue af indblandede…

Den var iøvrigt god den der Helle… Men jeg vil virkeligt give Gitze ret, for jeg har tænkt det samme… Jeg tænkte på en voldstægts forbryder, eller børnelokker… Føj for s****… De er jo syge i hovedet, og ville måske opfange den reklame, som noget positivt…

Ja HA er da med:-)