GOSH hvor er jeg bare træt i dag

Jeg har næsten ikke sovet i nat. Jeg har drønet rundt i sengen, og når jeg var liiiiiiiiiiiige ved at falde hen, så begyndte en eller anden, på underlig vis, at snorke.

GOSH jeg orker ikke noget som helst i dag…

:uha:

Jeg er også helt færdig i dag.
Jeg har godt nok sovet knap de 6 timer, inden uret ringede kl. 03.30. Men ok jeg fik kun 2½ time natten forinden.

Men nu kom jeg lige hjem til min stol inden næste arbejdsopgave og jeg har siddet og små sovet flere gange.

Energien topper bestemt ikke i dag.

:S :S :S

Jeg er oz bare trææææææææææt, har roteret om min egen akse det meste af natten - og skullet ud og risle hele tiden - er det mon dumt at drikke en liter iskoldt vand før man går i sengehalmen ???

:?

Jeg tror sq bare lige lige dafler op i min seng igen. 2 timer ER for lidt til mig
Vasketøjet er lige blevet færdig, så det kan jeg lige smide på snoren, og ud på terrassen, og så tager jeg lige en times tid på øjet…

ZZZzzzzzz zZZ Z ZZZzzzzzzzzz zZZZZZ ZzZZZzZzzzzzZZZZZzZz zZzzzzZZZzZZ Zz ZZ ZZzzZzzZzz ZZz ZzZzzZZzzzzZZZZzzzZZ

[quote=Annette O;228815]Jeg tror sq bare lige lige dafler op i min seng igen. 2 timer ER for lidt til mig
Vasketøjet er lige blevet færdig, så det kan jeg lige smide på snoren, og ud på terrassen, og så tager jeg lige en times tid på øjet…

ZZZzzzzzz zZZ Z ZZZzzzzzzzzz zZZZZZ ZzZZZzZzzzzzZZZZZzZz zZzzzzZZZzZZ Zz ZZ ZZzzZzzZzz ZZz ZzZzzZZzzzzZZZZzzzZZ[/quote]

:ok: :ok:

Lyder fornuftigt - sov godte…

-sover

Jeg har faktisk sovet fint i nat men vi fik ny reol i går og jeg er bare så øm i kroppen af at slæbe de gamle møbler ned og de nye op.