Årh:inlove:
Stort tillykke!
Tak! ![]()
![]()
![]()
Ihh altså ![]()
Dem glæder jeg mig til at følge ![]()
Stor tillykke med de små og sikke skønne billeder ![]()
![]()
Tillykke med dine søde små mislinger. ![]()
Hrønn, Stine og Karina, tak! :D:tak:
hvor ER de lækre !!! og sikke en fantastisk rød farve de 3 af dem får!!!
Ej, hvor er de fine. Et stort tillykke med dem ![]()
![]()
Ren idyl og hvor er de fine ![]()
Stort tillykke Signe
Hvor er de lækre! Glæder mig til at se endnu flere billeder af dem…![]()
Tak for alle de søde ord.
![]()
Tiden går hurtigt. ![]()
Killingerne er nu 3 uger gamle og de begynder at dappe rundt.
Så det er godt at mormor hjælper med at holde styr på dem. ![]()
http://www.sheercoons.dk/gotchas-killinger/
Jeg har oploadet denne video på min hjemmeside.
Den er også på youtube, men indlejring virker ikke lige nu, ser det ud til…
Kors! Hvor er de skønne Signe ![]()
![]()
de er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skønne!!! ![]()
killingenus???
Tak, ja hvor nuttede har man lige lov at være. ![]()
[QUOTE=Battlestar;811014]de er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skønne!!! ![]()
killingenus???[/QUOTE]
Du kommer bare.
SMS mig, hvis jeg ikke tager telefonen.
Hvor er de smukke og søde:hjerte: Og en dejlig mormor, der husker at tage sig lidt af den mindste. ![]()
Ja, hun bonder med den lille - den har mormors farver også. Spottet tabby, også, så det giver jeg selv, tihi. ![]()
For en ordens skyld viser jeg lige killingerne lige nu.
Hvor er de smukke
- og to af dem har små radiobils-antenner, så de rigtigt kan drøne rundt… ![]()