Gotchas killinger

Vovhundspigen fødte i mandags. :wehu:

6 killinger: 5 røde og 1 sort (meget kold sort), alle med lidt hvidt. :D:)

Desværre klarede den mindste killing i kuldet ikke de første dage. :S

Nå, men så har jeg også billeder, kommer her:

Den stolte mor med de (nu) 5 killinger:

Jeg håbede på en hunkat i dette kuld, men det er i hvert faldt een killing som er ret kraftig og fin.

Og jeg har også et spørgsmål: Er den lyse killing cremefarvet?
(Jeg har aldrig prøvet den farve før.)

Der er ikke noget bedre end bebsebilleder :hjertekat:

Hvor ser de fine ud Signe :slight_smile:

Den er ikke creme, den er bare ikke så intens i farven.

[QUOTE=DK Thomani;804665]Hvor ser de fine ud Signe :slight_smile:

Den er ikke creme, den er bare ikke så intens i farven.[/QUOTE]

Thomani og Camilla, OK, og tak. :slight_smile:

Nuiii hvor der bliver råhygget :hjerte:

Et stort tillykke med mislingerne :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;804667]Nuiii hvor der bliver råhygget :hjerte:

Et stort tillykke med mislingerne :)[/QUOTE]

Tak. :smiley:

Hvor er de fine… Stort tillykke med dem :flag:
Og nej, den lyse er ikke creme. Den er som Annie skriver bare ikke så intens i farven - og så er den makrel (evt. spotted) tabby, hvor de andre er blotched tabby, hvilket godt kan hjælpe med til forskellen :slight_smile: Er farmis (Rolex) selv non-agouti, eller ved du ikke det? :slight_smile:

Stort tillykke med vovse-kuldet:flag::flag::flag::flag::flag: - hvor er de skønne. :hjerte:

OK. Jeg tror er Rolex solid, men en dommer forlangte at han skulle omregistreret som blotched, men jeg kunne jo ikke tale dengang. :tihi:

Der er både mulighed for makrel, spottet og solid - og blotched.

Jeg tror godt han kan være makrel og/eller spottet, så. :smiley: Elsker de farver, så jeg er godt tilfreds.

OK. Jeg tror Rolex solid, men en dommer forlangte at han skulle omregistreret som blotched, men jeg kunne jo ikke tale dengang. :tihi:

Der er både mulighed for makrel, spottet og solid.

Jeg tror godt han kan være makrel og/eller spottet, så. :smiley: Elsker de farver, så jeg er godt tilfreds.

[QUOTE=Sheer;804702]OK. Jeg tror Rolex solid, men en dommer forlangte at han skulle omregistreret som blotched, men jeg kunne jo ikke tale dengang. :tihi:

Der er både mulighed for makrel, spottet og solid.

Jeg tror godt han kan være makrel og/eller spottet, så. :smiley: Elsker de farver, så jeg er godt tilfreds.[/QUOTE]

Ah okay :slight_smile:
Du kunne jo overveje at DNA teste ham for morskabs skyld? (40$) :slight_smile: For at se om han er aa eller hvad… For jeg synes også godt han kunne ligne en d (22)… (men man udstiller jo på fæntypen og ikke genotypen) :slight_smile:

Aj det vil jeg da gøre! Jeg havde jeg ikke tænkt på. :slight_smile:

Tak.

Tillykke med dem, hvor er de fine :slight_smile:

[QUOTE=Sheer;804710]Aj det vil jeg da gøre! Jeg havde jeg ikke tænkt på. :slight_smile:

Tak.[/QUOTE]

Så lidt :slight_smile: Jeg spurgte jo nu her fordi de blotched er meget mørke og måske kunne være non-agouti… Meeen, det er jo ikke til at se med sikkerhed, hehe… Men er farmand det, så er de jo helt sikkert… :slight_smile:

Det er her jeg plejer at få testet, når det er :slight_smile:

Makrel og spottet var møntet på killingen, altså.

Tak for de sidste tillykkeønskninger også.

Tak. :gruppekram::tak:

Ja, det giver god mening. Jamen det vil jeg prøve, så. :slight_smile:

Nuiiiiii !!! Hvor er de fine :wehuu:

Tillykke med dem :slight_smile:

Knus Gitte

Stort tillykke med det skønne kuld… Sikke en smuk intens rød pels de 3 af dem har…
og mums en smuk missemor,

Tillykke med de 5 små dejligheder :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Venlig hilsen
Milles mor :slight_smile: