Gotham - ser I Tv serien

En af de bedste tv serier i længe.

Og den skurk her vinder igen og igen:rock: Pga alt det hype omkring jokeren havde jeg helt glemt hvor sjov og fed karakteren Pingvinen er

Jeg har kun set de første 8 afsnit, men hold op en fed serie

Tak for anbefalingen! Det kan være, jeg skal have kigget nærmere på den serie. Jeg er lige blevet færdig med Marvel’s Daredevil på Netflix, som var fantastisk, så jeg mangler noget nyt at kaste mig over. Hvor fandt du afsnittene, på Netflix/TV/andet? :slight_smile:

Jeg tror det er HBO, der kører den. Er lidt i tvivl, da jeg er via amerikanske sider. Du kan let finde den hvis du søger - den er smadderpopulær.

Man følger Bruce Wayne som barn og James Gordon før Batman kommer til. Waynes forældre dræbes i første afsnit, Catwoman er der som barn, jokeren som ung, Pingvinen ser man som ung osv - og i hvert afsnit løser Gordon og Harvey en ny sag mellem kriminelle, der er sådan klamme, men ikke rigtige SKURKE, hvis du forstår - og i mens man sideløbende ser, hvordan den virkelig betændte underverden af kriminelle (Joker, Pingvinen, Riddler osv osv) skyder op og skabes i underverden.

Den er simpelthen fængslende. Især Pingvinen har indtil nu imponeret mig, men også Riddler er fed karakter og lidt sjov er serien også - det er jo fra tegnefilm :slight_smile: