Grænseflader

Default grænsefladen er for lys for mig. Efter få minutter bliver jeg nød til at lukke ned for ikke at få ondt i ansigtet.
Den Mørke er for mørk og deprimerende.
Testen er gyselig. :scream:

Kunne godt brugen en der var et sted midt imellem default og dark.

Jeg kan berolige dig med, at testen bare er mig, der har stillet på alt for at se, hvad der skete :lol:

Jeg skal nok prøve at arbejde på en mellemting, men jeg kan ikke lige love, at det bliver de næste par dage. Er kommet noget bagefter med andre ting her mens vi har gjort det nye forum her klar :slight_smile:

Tænkte nok det var sådan noget. Jeg var bare ikke lige forberedt på at det var så skingert.:laughing:

Noget på niveau med de blå toner fra det gamle forum ville ikke være dårligt. Eller bare en blødere hvid… når der bliver tid. :wink:

4 Synes om

Så har jeg lavet en KG Classic mulighed :slight_smile:

Den er lavet ud fra screendumps fra KG, så farverne bliver ændret en smule, når Rune får arkivet op at køre.

Bare kom med feedback :slight_smile:
Jeg kan allerede sige, at jeg ikke kan ændre på den grå farve på fx posterne… Det er en fortynding systemet selv vælger.

4 Synes om

Tusind tak. Det hjalp rigtig meget. Jeg synes i det hele taget, at det hele er så nemt at finde rundt i og nu hvor farverne også er meget bedre - jamen så er jeg super tilfreds med tingenes tilstand. I er SÅ go’e :klappe2:

3 Synes om

Det er rigtig fint.

Den er fiiin og hjemlig! Tak :blomst: Nu tror jeg ikke jeg får hjemve efter KG 1.0 mere :blush:

1 Synes om

åhhhh så godt for øjnene, den hvide var noget hård/kold.

Tak for denne nye KG klassik.

1 Synes om

You rock, girl! :rock:

1 Synes om

Sjovt så forskelligt vi ser tingene :wink:
Jeg er helt pjattet med det mørke tema, pånær i de hemmelige afsnit, der er teksten helt umulig for mig at læse, baggrunden bliver meget lys og teksten lys grå. Kan man ændre noget af det, hvis det skal matche et mørkt tema må det være baggrunden der skal være mørkere ik?

1 Synes om

Her bruger jeg også det mørke, syntes bare det er en skam KG logoet falder næsten i ét med top linjen. Og har samme problem som du nævner @HeroldDesign i det hemmelige afsnit.

1 Synes om

Den grå skrift er vist desværre en default, vi ikke kan ændre på :frowning: Det er ærgerligt, for det er helt ekstremt uhensigtsmæssigt uanset baggrunden. Det kunne ikke leve op til ISO-standarderne på området, hvis det skulle det.

Jeg tror, @Lykke har prøvet at justere på det, hun kan justere på. Men nu har jeg “kaldt” på hende for en sikkerheds skyld.

1 Synes om

Det med logoet kan jo så ændres hvis Rune vil være sød at bruge et billede med hvid baggrund i stedet for gennemsigtig :relaxed:

1 Synes om

Tak Ingrid
Jeg forstår så ikke helt det med den lysegrå skrift, for på default indstillingen er der jo hvid baggrund og sort skrift. Når så de hemmelige tråde i dark indstillingen er med hvid baggrund kan der så ikke bare være sort skrift?
Det bedste ville være hvis baggrunden var mørk for det er godt nok noget af et chok for øjnene når man skifter fra en alm tråd til en hemmelig :astonished::sunglasses:

Jeg burde sagtens kunne ændre, så der kommer en mørkere rød på det mørke tema. Det kræver bare, at jeg kommer i tanke om det, når jeg sidder ved en computer :slight_smile:

2 Synes om

Nu er det som sagt Lykke, der har tjek på det med designet, så jeg gætter bare. Jeg tænkte dog ikke på brødteksten i indlæggene. Den kan muligvis ændres. Jeg tænkte på teksten i fx dit tilnavn. Og grafikken under indlæggene og her i editoren, der er grå. Samt de faste tekster.

Det er meget lidt brugervenligt, for kontrasten er simpelthen ikke god nok. Det bør være sort tekst på en ganske svagt grå (i hvert fald ikke helt hvid) baggrund. Det er anbefalingen for den optimale læsevenlighed. Altså hvad kontrast angår. Fonten er jo i virkeligheden også alt, alt for lille :slight_smile: Og der er for lidt mellemrum mellem linjerne og den slags.

Men lad nu det være :slight_smile: Lad os se, hvad Lykke kan trylle med. Jeg bruger ikke selv det mørke tema, så jeg har ikke så mange erfaringer med det.

Vil en af jer med mørkt tema prøve at gå ind i en hemmelig tråd? Hvad synes I om farven?

EDIT: Jeg har også lige pillet i baggrundsfarven på ‘sidehovedet’, så titel og logo står mere ud. Hvad synes I om det?

1 Synes om

Side hovedet er perfekt. :ok: Den røde er i mine øjne alt, alt for skarp.
Hvis nu den fik samme farve som sidehovedet og også med hvid skrift, så var den behagelig at se på men skiller sig samtidig ud fra det andet?

Men når pointen med dark tema er, at det generelt skal være mørkt, så giver det ikke helt mening for mig at lave en type side lys…?

Den har jo hele tiden været hvid! Det t vi kommenterede på var at skriften var for lysegrå til at kunne læses, så i forhold til det vil den grå farve der er i headeren lige nu med enten sort eller hvid skrift da være mørkere!

Det er kun den hemmelige del jeg mener, det er du med på ik?

1 Synes om