Granada 5½ måned gammel

Her er vores seneste skud på stammen: DK Lindvigs Granada.

Hun er simpelthen en drøm at have omkring sig: Rolig, kærlig og kontaktsøgende som sin far samt nysgerrig og legesyg som sin mor :slight_smile:
og så skader det jo ikke, at hun ser en bitte godt ud :tihi:

Hvor bliver hun altså en flot og dejlig pige, Hanne :hjerte: :slight_smile: Glæder mig til at se hende med fingrene en dag :slight_smile:

Arjjj - hun ser da ikke lidt godt ud - hun ser helt fantastisk ud, sikke en skønhed :inlove:

Hun er lækker! :smiley: Men…

1! billede Hanne! 1?! Det må du dælme kunne gøre bedre! :smiley:

Hanne, hun bliver da også mere og mere skøn og lækker :slight_smile:

Så fin hun er :wehuu:

Hende vil jeg glæde mig til at begramse :smiley:

[QUOTE=PivC;1201955]Hun er lækker! :smiley: Men…

1! billede Hanne! 1?! Det må du dælme kunne gøre bedre! :D[/QUOTE]

Hahahaha - det er da også for ringe kun lige at smide ét enkelt billede op :ups:
Altså jeg er ingen ørn med et kamera, og photoshop har jeg endnu ikke “haft tid til” at sætte mig ordentligt ind i … MEN det kommer forhåbentlig.
På søndag skal vi med Kattekreds Fyn på besøg hos Kattefotografen. Han vil komme ind på indstillinger af kameraet (her tror jeg nok liiiige jeg bør slå lyt-lapperne ud), lysforhold, opsætning samt redigering i photoshop.

Her er endnu et pletskud fra mig :høhø: (bemærk, at vi NÆSTEN har en hel kat - og den er NÆSTEN midt i billedet) Det er bare ikke godt nok Fru Lindvig.
Nå men her er Nada, hvor I også kan se, at hun rent faktisk har en krop, ben og hale.

smuksak tortie smuksak tortie smuksak tortie :smiley:

[QUOTE=DK Lindvig;1202037]Hahahaha - det er da også for ringe kun lige at smide ét enkelt billede op :ups:
Altså jeg er ingen ørn med et kamera, og photoshop har jeg endnu ikke “haft tid til” at sætte mig ordentligt ind i … MEN det kommer forhåbentlig.
På søndag skal vi med Kattekreds Fyn på besøg hos Kattefotografen. Han vil komme ind på indstillinger af kameraet (her tror jeg nok liiiige jeg bør slå lyt-lapperne ud), lysforhold, opsætning samt redigering i photoshop.

Her er endnu et pletskud fra mig :høhø: (bemærk, at vi NÆSTEN har en hel kat - og den er NÆSTEN midt i billedet) Det er bare ikke godt nok Fru Lindvig.
Nå men her er Nada, hvor I også kan se, at hun rent faktisk har en krop, ben og hale.

[/QUOTE]

Og så smed hun 1 (!) billede igen :rulleøjne:

​Det er sgu lidt op ad bakke det her

Vi er da ligeglade med om de er teknisk perfekte. Nada og de andre skal nok sørge for at de er værd at kigge på :smiley: