Hele Oktober måned er det gratis at registrerer sin kat i det danske katteregister. Biip, det var lige en oplysning til kattefolket OG en bøn til alle I der ikke har fået mærket jeres dyr OM at få det gjort og så er det en knalgod ting også at få neutraliseret dyrene når nu de er sederet
Min killing er blevet registreret ved http://www.dansk-katteregister.dk af opdrætterne. Skal jeg forbi dyrlægen for at få ham registreret ved DDK også?
Ja, snup det nu det er gratis
VH
Susanne
Det vil jeg mene. Alle mine killinger også hittemisserne bliver registrere af klinikken
[QUOTE=Susanne W;1259984]Ja, snup det nu det er gratis
VH
Susanne[/QUOTE]
Jeg bestiller en tid efter weekenden.
Altså fra på torsdag. De 3 moderløse (der stadig babser hos Sigariah) skal ordnes på torsdag. 3X 125 er også penge og de der er sparet er jo tjent til den næste hittemis
Ah man kan ikke gøre det selv hjemmefra?
Nej, det er via dyrlægen
Åh suk…
Nej, det er kun ved Inges Kattehjem (har glemt hvilket register, der hedder hvad). Når først katten er registeret (i det andet register), kan man dog godt kontakte dem fx via mail og få dem til at lave ændringer. Men jeg går ud fra, det er af sikkerhedshensyn, de vælger at forlange, det skal være dyrlægen første gang.
Ved dyrlægen at dine katte har diverse øremærker/chipmærker, så ringer du da bare til dem og lige beder dem sende oplysningerne ind?
Ah ja de er alle registreret tak
Sukse er vist nemlig ikke medlem af det register
Har vi evt dokumentation for det?
Det var hvad jeg fik fortalt på klinikken i lørdags
Okay
Kunne bare intet finde ved søgning omkring det, og kunne jo være rart at være 110% sikker, at det gælder hos alle
Ja da De har oplyst det på sidste møde hos Fødevaretilsynet, og de har også skrevet rundt til dyrlægerne, så den er god nok
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1260339]Ja da De har oplyst det på sidste møde hos Fødevaretilsynet, og de har også skrevet rundt til dyrlægerne, så den er god nok
VH
Susanne[/QUOTE]
Super Så må min dyrlæge også vide det, så kan jeg lige få misserne registeret der også, nu når de skal ind på mandag
Jeg har kontaktet Dyrehospitalet på Rugårdsvej, og de sagde, at de kun registrerer hos det register, der føres af Inges Kattehjem. Rent praktisk ved de slet ikke, hvordan de skal registrere ved DDK eller gøre brug af den gratis måned. De sagde, at de alligevel altid tjekker begge registre og ikke så grund til at få en kat registreret begge steder.
Mit udgangspunkt er, at dobbelt registrering er dobbelt så godt, men hvordan gør man så lige det? :?
[QUOTE=Cecilie;1260415]Jeg har kontaktet Dyrehospitalet på Rugårdsvej, og de sagde, at de kun registrerer hos det register, der føres af Inges Kattehjem. Rent praktisk ved de slet ikke, hvordan de skal registrere ved DDK eller gøre brug af den gratis måned. De sagde, at de alligevel altid tjekker begge registre og ikke så grund til at få en kat registreret begge steder.
Mit udgangspunkt er, at dobbelt registrering er dobbelt så godt, men hvordan gør man så lige det? :?[/QUOTE]
Whaaaat? Det er li´ godt overraaskende…
Cecilie, hvis du smider mig din adresse på PB, så skal jeg sende dig en registreringsattest, som du kan tage med til dem. Så må de prøve om de kan finde ud af det
VH
Susanne