Grenå

Er jeg virkelig den første der er kommet hjem? Eller er jeg bare den første der ikke kan holde mund længere :høhø:

Jeg svæver rundt på en lille og meget luftig sky for min og Gizmos dag er simpelthen bare gået over al forventning.

Han fik - som sædvanlig skulle jeg til at sige - sin BIS Pensionist huskat placering uden konkurrence, ikke noget overvældende nyt der.

Men jeg havde jo også - efter megen overvejelse - meldt ham til i klasse 14 og med 5 lækre hanner i alt gjorde jeg mig overhovedet ikke nogen overvejelser om andet end en sjok-placering.

Men dommeren tog totalt røven på mig…og valgte Gizmo som bedste han. Jeg fattede ikke en brik, og jeg ved det kunne ses. Totalt lamslået og uforstående er vist en nogenlunde beskrivelse. Men jo, det var rigtigt nok, Gizmo var bedste han og skulle på scenen og op mod bedste hun.

På scenen fik jeg endnu et chok da Gizmo rent faktisk fik 2 ud af de 5 dommerstemmer og jeg var pavestolt da jeg forlod scenen med min BOX-Huskat/BIS Pensionist Huskat.

…så behøver jeg ikke nævne alle dem der drillede mig i løbet af dagen, først med mit uforstående blik til bedømmelsen og senere med min sejrsgang fra sceneområdet med en stor pokal i hver hånd - og hjælpere til resten af præmierne selvfølgelig…

Det har været en helt fantastisk dag, især med tanken om at det ikke er mere end fire måneder siden, jeg var sikker på at Gizmo havde været på sin sidste udstilling, han var halvskaldet, syg, trist og slet ikke sig selv.

Og så se ham nu…jeg elsker den kat så umådeligt højt og jeg er så stolt af ham i dag at det slet ikke kan beskrives :hjerte:

Hvad med jer andre? Nogle spændende resultater at berette?

Jeg kender i hvert fald en der så mindst lige så forvirret ud som mig da hun var på scenen med sin kat i dag :høhø:

Tillykke med ham :slight_smile:

Vi har ingen spændende beretninger, da vi jo ikke havde katte med. Til gengæld har vi ømme ben og flere “præmier” med hjem, end vi plejer at have, når vi har katte med, så vi overvejer at lade kattene blive hjemme fremover :wink:

stor tillykke til den evig dejlige gizmo og hans slave
HIL KONG GIZMO

ja, jeg vil så fortsætte med at drille tina, for det udtryk hun satte op da dommeren valgte gizmo som nr 1 var simpelt hent guld værd, man ku næsten se der stod tilt game over i tina´s øjne og ja jeg vil gå så langt som til at sige at hun var mundlam(meget sjælden oplevelse)

og aj så havde vi bare en pragtfuld dag og vi nød at møde både nye og gamle venner og ja at opleve alle de smukke katte er en oplevelse som jeg ka leve længe på.

TILLYKKE Tina og Gizmo :flag:

Igen Tina, stort tillykke til smukke smukke Gizmo :iloveyou:
Jeg så detsværre ikke Tina da hun var oppe, men senere så jeg hende, og sikke hun kunne knejse med nakken og det var som at se et lille barn der har fået lige nøjagtig det h*n ønskede sig i julegave.
Jeg havde en skøn dag i går, super hyggeligt at møde kendte og lidt mere ukendte mennesker, tak til jer alle for en dejlig hyggedag :knuser:

Endnu engang Tina, det var bare så super godt gået af din skønne knægt. Jeg var jo afsted med både Tutsie og Jack, det var Jacks første udstilling og lørdag var han noget nervøs og kradsede dommeren da han ville tage ham op. Jack blev lørdag nr 4 og Tutsie nr 3.
I dag var Jack så tilgengæld rigtig i humør og ville gerne lege med den søde dommer og gjorde sig rigtig til, det blev belønnet med han blev bedste hankat og senere BOX. Tutsie charmede det bedste hun havde lært og tabte til en så smuk sølv tortie og blev nr 2 i dag.
Men det bedste var de bare var afslappede og hyggede sig.

Tak for en rigtig god udstilling og tillykke til alle med deres resultater.

MVH
Gitte

Nuuuiii, stort tillykke med søde Jack. Hvor er det godt gået. Og også tillykke med Tutsies fine placering…:thumbup:

Haha. Nej Tina var absolut ikke den eneste med lamslået udtryk og meget forvirret opførsel. Diego havde nemlig en rigtig strålende dag lørdag.

Først fik hans sit 3. CAPS med fin ros hos Alexander Platz, så tog han sørme BIV (bla. i konkurrence med Skønne Sierre Leone der er nr. 5 på topkattelisten og blevet BIS et par gange) og også NOM. Flemming Vorbech tog ham på scenen (lidt pay-back for at have stået med deres Bugatti en del gange -engel) Vi er jo aldrig kommet længere end på scenen hvor vi har fået en stemme eller to, så stor var min overraskelse da han ensstemmigt blev BIS hankastrat
:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu: :wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:
Jeg fik rendt op på scenen på det forkerte tidspunkt, og så ikke op på det rigtige osv osv. :tihi:
En fin skovkat (så vidt jeg husker, var liiidt forvirret) blev BIS hunkastrat, Diego blev så BOX med to stemmer og hun BIS med tre stemmer.
Så jeg svævede da også lige på en lyserød sky og var sååååå stolt af Diego og glad.

Jako opførte sig rigtig flot lørdag hos Marjatta Koskenkangas, men tabte desværre CAGPIB’et et laang tids overvejelse hos dommeren :slight_smile:

Søndag var begge katte oppe hos John Rudolph. Trods andres fortælling om t han skulle være lidt kedelig og tavs så oplevede jeg ham som meget jokende og god til at fortælle om katten.
Jako tog i dag CAGPIB’et fra modstanderen og tabte BIV’et til en fin hunkastrat.
Diego fin sit CAPS, tog BIV og til NOM var mine to drenge så oppe mod hinanden, så der både tabte og vandt jeg :høhø:
Diego tog det rigtig flot på scenen i dag og blev båret af Tine Larsen. Har blev han igen BIS hankastrat, 4 stemmer og 1 på en bimse. I dag var jeg så knap så paf, så huskede ikke at gå op før tidligt :muhaha: Han blev igen BOX med to stemmer, og en norske skovkat (mener det var den samme som igår) blev BIS med tre stemmer :smiley:

Så nu har jeg to fine pokaler og en del foder og grus efter Diegos premier og min “løn” som chefsteward :slight_smile:
Tak til alle jer der gik steward igår og idag. Jeg synes, I gjorde et rigtig godt job :ok:

Tillykke til alle med de fine resultater.

Yay - way to go Diego. Kæmpe tillykke med ham Eva, hvor er det sejt at han lige gentog hans sejrsgang i dag…den skønne skønne pelsbamse :hjerte:

stort tillykke

Stort tillykke til jer alle. Grenå er jo i min danske baghave, men desværre var jeg ikke i DK :slight_smile:

Stort tillykke med de flotte resultater! :flag:
Min Rasputin var med for første gang i åben klasse, så jeg var meget spændt på hvordan han ville klare sig. Lørdag fik han sit CAC og han opførte sig så fint overfor dommeren.

Søndag morgen vågnede jeg med den ondeste migræne, og måtte ringe til Bente, min chauffør, og sige at hun ikke skulle hente mig. Men så ringede min opdrætter, om ikke Bente kunne hente Rasputin alligevel, for så skulle hun nok tage sig af ham på udstillingen.

Så Rasputin tog selv afsted på udstilling, takket være to skønne hjælpsomme kvinder :inlove:
Og sikke et held, for min smukke dejlige Rasputin blev NOM og kom en tur på scenen! Min opdrætters pigemis blev også NOM og blev BOX. Det er ikke hver dag der kommer hele to russere på scenen, og så var min Rasmis endda den ene! Og så opførte han sig endda eksemplarisk, fik jeg at vide. Nøj hvor er jeg bare stolt af ham :wehuu:

Det var ærgeligt at du måtte blive hjemme Solveig, men hvor er det godt med hjælpsomme mennesker så lækre Rasputin kunne tage i byen uden sin madmor…især når det så gik ham så godt.

Tillykke med det :thumbup:

ja jeg havde min lille ny arrig pels med- det gik faktisk godt et stykke ad vejen, men omkring middagstid var blonden nået- så var man utryg og sur.
så hun åd dommeren, mig og alle andre. til dommerens store ærgelse. for han mente ikke at det var forsvarligt at nominere hende og jeg er helt enig !
fik en lille grædende smiley på min seddel g nom gik til en god ven som har fortjent den. hendes meget smukke balineser kom på scene og vandt, hvilket er meget sjældent. så det var skønt.

og resten af dagen egentlig også : for tina var lykkelig, eva var lykkelig, bente hyggede sig osv- så på vej hjem i bilen slappede lillen af og stemningen var i top.

og søndag var endnu bedre- jeg gik steward og byttede dommer da min linda helst taler tysk, og hendes steward ikke gør. så jeg byttede- og hurra for det . for hun var dagens hurtigste og kanon at gå for. ( og min oprindelige var dagens langsomste s)
alt gik som smurt også med vores nye chef - så alt i alt en god weekend

Tillykke tillykke med alle resultaterne :slight_smile:

Stort tillykke med alle weekendens resultater :slight_smile:

Først og fremmest et stort tillykke til alle de flotte katte og deres ejere!

Vi havde 2 fertile hankatte med.

Whiskey fik sit 3. CACIB og blev dermed IC :thumbup:
Han kom også på scenen, hvor en lækker, lækker hankat løb med alle 5 stemmer - men dét at han var på scenen var/er stort.

Xander blev ex2 - vi har et lille pelsproblem, som vi døjer med :S
Katten der slog Xander blev senere BIS, så en ex2 er bestemt flot.

Det var en dejlig dag, i selskab med rigtig mange søde kattemennesker.