Jeg har i dag været en tur i mit sædvanelige Wellnesscenter, og det er en udsøgt betjening / behandling man får, udført af en meget dygtig behandler.
Behandlingen begyndte med at jeg fik tilbudt kildevand i fri mængde, beroligende lydterapi bestående af lyden af et blidt vandfald, duften af et udsøgt duftlys, lidt afslapning før den egentlige behandling begynder.
Først fik en ordentlig omgang ansigtsbehandling, dette blev foretaget over flere omgange, pelsen skal jo hvile en i mellem.
Derefter et varmt bad med udsøgte shampoo’er som så går over i en helkropsmassage, Nøj har er hun altså bare god til det. Afslutningsvis fik jeg så en stor omgang vandmassage med varmt vand, hold hvor var det svært ikke at falde i søvn
Efter denne omgang følte jeg helt veltilpas, og var sådan set parat til at gå hjem, men nej der var meget mere til mig.
Jeg blev lagt på en briks på et håndklæde, blev derefter pakket godt ind i et andet håndklæde puttet godt rundt om mig, jeg tro nok jeg blundet lidt :-), imens jeg fik rettet hovedpelsen lidt til.
Herefter var det vamebehandligen med en blid brise af varm luft, alt i mens jeg slappet helt af i armene på min behandler, jeg var i den 7’ende himmel.’
Efter endt behandling måtte jeg altså lige give hende en ordentlig knuser for den udsøgte behandling jeg har fået idag.
Tak Ann-Dorrit, jeg glæder mig allerede til næste gang jeg har en tid
Jeg kan på den varmeste anbefale dette wellnesscenter, det er bare toppen af poppen.
Hilsen Yaba Very Importen Cat