Grill/hyggeweekend 13-15 juni 08

Mod Anne???
du skal kæmpe for din sag min pige - det kan jeg love dig -LOL -LOL

Anne er pizzagnaskeren over dem alle - og hvis der er tilstrækkeligt med ost på pizzaen, så er jeg heller ikke den nemmeste af verfe af banen kan jeg love dig -likeit -gris[/quote:2fhpoqnb]

Uuuuuuuuuuuhhhaaaa ja jeg ville ikke turde tage den kamp -ikkemig ikke engang nærme mig på meters afstand deres pizza. Så hellere spise græsset og myggene da. Pøj pøj med det Regitze, skal nok have det sorte tøj klar rent og nypresset -sorry

Mod Anne???
du skal kæmpe for din sag min pige - det kan jeg love dig -LOL -LOL

Anne er pizzagnaskeren over dem alle - og hvis der er tilstrækkeligt med ost på pizzaen, så er jeg heller ikke den nemmeste af verfe af banen kan jeg love dig -likeit -gris[/quote:kb51rqac]

Uuuuuuuuuuuhhhaaaa ja jeg ville ikke turde tage den kamp -ikkemig ikke engang nærme mig på meters afstand deres pizza. Så hellere spise græsset og myggene da. Pøj pøj med det Regitze, skal nok have det sorte tøj klar rent og nypresset -sorry[/quote:kb51rqac]

hahahaha -LOL hvor godt… en udfordring… hvor herligt… jeg er på… især når Sine Gry har rent tøj klar til mig… jeg er på… [smilie=hate-tunz.gif]

Mod Anne???
du skal kæmpe for din sag min pige - det kan jeg love dig -LOL -LOL

Anne er pizzagnaskeren over dem alle - og hvis der er tilstrækkeligt med ost på pizzaen, så er jeg heller ikke den nemmeste af verfe af banen kan jeg love dig -likeit -gris[/quote:21ta86b1]

Uuuuuuuuuuuhhhaaaa ja jeg ville ikke turde tage den kamp -ikkemig ikke engang nærme mig på meters afstand deres pizza. Så hellere spise græsset og myggene da. Pøj pøj med det Regitze, skal nok have det sorte tøj klar rent og nypresset -sorry[/quote:21ta86b1]

hahahaha -LOL hvor godt… en udfordring… hvor herligt… jeg er på… især når Sine Gry har rent tøj klar til mig… jeg er på… [smilie=hate-tunz.gif][/quote:21ta86b1]

Woooohooooo - tøsekamp -weee -likeit -SJOV

Det skal nok blive hyggeligt…
Så kan vi slutte af med en fællessang

Vi har lejrbåååål heer
la la la la la laaaaaaa

Hejsa.
Jeg har smiidt 2 borde og 4 klapstole i vores CV, ydermere har jeg smidt 1 ramme cocacola, 1 ramme coke zero, 1 ramme faxekondi og 1 ramme øl i [smilie=hate-smile.gif]

Har også et stk hængelampe med til hvis der skal bruges lidt ekstra lys når nu vi er så mange, for regner så sandelig ikke med at vi skal sidde i opholdsrummet hele weekenden -høhø

Og så har jeg smidt tv (gammelt 14" med video) + DVB-T-modtager i, så vi kan få os lidt nattv i vores CV - forudsat der kommer noget spændende på DR, DR2 og TV2 (tro på det, ja)

Men ellers så er vi friske og frejdige på en masse grin og hygge - forhåbenligt med en god portion solskin.

Hilsen Winnies gemal - Allan

hehe der kommer da, det der synge program med michael carøe, ka være vi ka få Sine til at jamre med der, vi har osse tv i vores cv, tror nu ikke det blir tændt den week, men man ved aldrig. vi har osse 4 stole og 2 borde med, plus vi har nogle lys vi ka sætte op osse.
det skal nok blive rigtig hygsomt

there iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis a hoooouuuuuuuuuse in Neeeew Orleeeeeeeeaaanns
They caaaaaaaaaaaaaaaaal the riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiising suuuuuuuuuuuuuuun
la laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa la laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
la la la la laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ect ect ect… indtil nogen kvæler mig med et pølsehorn…

Gemalen og jeg kommer endvidere med næsten alt hvad der findes af udendørs spil og lege… så vi kommer bestemt ikke til at kede os mellem al kattesnakken…

jeg skal da vist ha ørepropper med osse

Lige mine ord, Johnny -uh -syg -græd

Lige mine ord, Johnny -uh -syg -græd[/quote]

KYLLINGER -LOL

Eller er det bare Maude der titter frem lige nu???

Herregud da - sådan en gang skønsang er jo vidunderlig FNIIIIIIS

Ja Ja Ja. Det skal i jo sige [smilie=hate-smile.gif]

Er der nogen der har hørt fra Heidi? Synes det er længe siden.

Du har også børnene med, ikk Annette?

Charlotte - nej det har jeg ikke, for Karsten har bestemt sig for, at holde DRENGE weekend - med alt hvad det så indebærer… [smilie=hate-tunz.gif]
Jeg bliver bare kørt ned til pladsen, og så kommer han og henter mig igen…

-høhø

stakkels mand at han skal sådan en søndags tåger bagpå

Aiiiiiii Det er løwn… Jeg gider altså virkelig heller ikke have mine med så -græd

stakkels mand at han skal sådan en søndags tåger bagpå[/quote]

HAA HAAA HAAAA Johnny… Hvem siger han henter mig på MC??? Måske ringer jeg og siger, at han skal hente mig i bil ??? Har du måske overvejet det hva hva hva hva hva hva hva hva hva hva hva hva hva hva hva hva

UNDSKYYYYLD -græd -ked

ØV ØV ØV osse. Nå. Må se hvad jeg kan gøre… -uh

Jamen ellers tager du dem da bare med ;-)))

Jeg skal nok snakke lidt med dem ;-))) “Hey ven - kunne du ikke lige hente lidt pizza til mig søde ven… Kunne du ikke lige tage en sodavand til mig… kunne du ikke lige hente et tæppe til mig…”

jow jow jeg kan nok underholde børn [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Neeeeeeej jeg skal nok være søøøød -engel

Yes, sir. Som om jeg ville stole på dig -høhø

Det med at hente pizza er kun til deres moooaaaaarrrrrr GGGGGGGGGGGGG

Min indkøbsliste:

Pølsehorn - tjeck

fniiiiiiiiiiiiis

NUUUUL putte - ozz til mig do [smilie=hate-tunz.gif] -høhø

Tror nu seriøst jeg vil prøve at afsætte dem. Er lidt hyggeligere uden, når der ikke er andre på deres alder -skål -drik -kaffe

Ikke at vi skal drikke andet end kaffe, altså… -høhø