Grovædende lømler!

Ja jeg ved snart ikke om jeg skal grine eller græde:øhmm:. Da vi kom hjem fra arbejde i nat, var der tydelig spor der viste at Mille og Laban virkelig havde hygget sig! En af dem(sikkert Mille:muhaha:) havde været oppe på hylden hvor godbiderne står og havde vippet en af bøtterne på gulvet så låget var faldt af. Der var ikke så meget som en krumme tilbage i bøtten!! :uha: Der er åbenbart selvbetjening her i hytten! Hvis de ellers har kunne finde ud af dele, var det ca 20-25 hapsere til hver! Velbekomme!:venter::venter::venter:

:)det er da sådan noget man griner af:p
du ka da osse bare gi de små stakler noget mad, så de ikke selv skal gå på rov for at få stillet sulten:høhø:
husk osse at mætte katte er tilfredse katte

Hi hi du skal vist finde et andet sted til godbidderne!:tihi:

Et patentglas tror jeg altså ikke de kan få op :høhø:

-LOL-LOLHerregud lidt katteslik i nu og næ kan vel ikke skade…

Ja de er virkelig snu de misser :høhø:

Når vi tøer mad op, så må vi gemme det på toppen af køleskabet, men alligevel er det lykkes for Quini, ved at stå på bagben, og rage tallerken og mad på gulvet med et ordentligt brag :tihi:

[quote=Denise;303063]Ja de er virkelig snu de misser :høhø:

Når vi tøer mad op, så må vi gemme det på toppen af køleskabet, men alligevel er det lykkes for Quini, ved at stå på bagben, og rage tallerken og mad på gulvet med et ordentligt brag :tihi:[/quote]
Jeg sætter det ind i ovnen, for de kan ikke få ovnlågen op!
Så undgår jeg også fluer (om sommeren).

Det var smart Hanne, den vil jeg da lige huske :høhø:

Bortset fra det, vil det altid være en fordel at optø inde i køleskabet, for det sænker temperaturen derinde, hvorved man sparer strøm.

:høhø::høhø::høhø:

Hvor ville jeg have ønsket mig, at der var et skjult kamera der havde optaget Det store ædegilde - hoooooooooooooooold nu op, hvor har de nydt det.

-LOL