Grundet sygdom søger jeg nye hjem til mine katte

Da jeg har haft en blodprop i hjernen, søger jeg nye hjem til mine mange katte. De er i mange forskellige farver - aldre og begge køn.
Alternativt : Er der nogen der kender en organisation eller kattehjem der kan hjælpe, da jeg ikke er i stand til selv at tage mig af dem, desværre.

Hvor bor du i landet?

Jeg bor i 3200 Helsinge, Nordsjælland

Jeg er ret sikker på at Dyreværnet eller Dyrenes Beskyttelse eller Inges Kattehjem alle kan være behjælpelige.
VH
Susanne

2 Synes om

Ja men det koster desværre penge og med mine sygedagpenge slår det desværre ikke til

Har du prøvet at kontakte dem? Det er desværre som regel ikke ret let at omplacere voksne katte, der er jo mange af dem… - så derfor er internaterne ofte et godt bud. Hvis du kan få en aftale med et internat, er jeg sikker på der kan findes hjælp til transporten af dem :slight_smile:
VH
Susanne

Mine drenge har prøvet da jeg var indlagt men jeg kan selvfølgelig prøve igen. De fleste er store killinger :slight_smile:

Ellers ved jeg godt det er lidt væk, men prøv min ven katten Odense…

1 Synes om

Måske kan Tullebo eller Karla Kattehjem hjælpe?

Dyreværnet i Rødovre ville jeg forsøge først, tror jeg. De har da slået sig stort op på tv på at hjælpe folk, der ikke længere magter at have deres dyr. Selv om dine drenge måske har forsøgt, så prøv igen at ringe selv og fortæl dem om situationen. Hvor mange katte er der tale om?

Tusinde tak til jer for gode forslag det prøver jeg. Det drejer sig om 25 katte :pensive:

1 Synes om

Du må lade os vide, hvordan det går - om du finder nogen, der kan hjælpe. Et eller måske flere internater. Er der i øvrigt nogen, der har nævnt Kattens Værn? Ellers er de jo også et forsøg værd.

Det skal jeg nok, jeg håber stadig der er nogle der vil tage du par stykker ind

Jeg vil gerne aftage en enkelt kat, har for nyligt mistet min og savner at have kat.

Kære Svanholt
Mangler du stadig en kat - og hvor i landet bor du ?
Kærlig hilsen
Lene

Ja jeg søger stadig en kat. Jeg bor i Hillerød

mvh

Marianne

Hej Marianne
Jeg har nogle killinger der er klar til nye hjem d 2 maj hvis du er interesseret
Hilsen Jane Hansen

1 Synes om

Hej, Jane Hansen. Jeg søger en killing måske du kunne kontakte mig på 22465027. Har søgt en kat i lang tid nu til et kærligt hjem :blush:
Venlig hilsen liv.