Grus fra Olivers

Er der nogle, der bruger det? Hvad synes I om det?

Overvejer at skifte, da de bringer ud.

MVH

Jeg deler en palle sammen med en anden MCO-opdrætter. Grusen fejler intet. Ikke dèt jeg har brugt. Men det er ikke så godt som EverClean. Men det er der ingen grusmærker (efter min mening) der er :høhø:
Så vist jeg husker koster 10 kg Oliver-grus NÅR man køber en palle (som bliver bragt og dèt dagen efter man har bestilt)…knap 50 kr

Ja jeg giver jo 250 kroner for 3 gange 15 kilo Easy Clean i dag, så det er en stor besparelse.

Plus jeg kører 70 km for at hente det

har i et link, til der hvor i bestiller?

Jeg vil tro det kan bestilles på
Olivers hjemmeside
Jeg bestiller det nemlig ikke…eller opbevarer det, men henter hvad jeg skal bruge hos den anden MCo-opdrætter.
Det bedste man kan gøre er at slå sig sammen med en eller flere (alt afhængig af hvor meget grus man bruger…for 600 kg er meget)…mener det er den størrelsesorden en palle er.
Jeg plejer at hente 150-200 kg ad gangen og alt afhængig af årstiden (om sommeren gør de fleste af mine dyr deres toilette ude)…bruger vi ca 10-20 kg om ugen, med mindre her er mislinger, for så bruges der grus :uha:
Den vinter jeg havde 15 og vinteren efe
ter 16 mislinger brugte vi 5 kg OM DAGEN -what

Vi bruger noget der hedder Super Clump. Det fungerer fint her. Vi har 4 katte og 3 bakker og bruger ca. 15 kg pr. mdr.

Vi giver 90 kr. for en sæk med 15 kg.

Ulempen er så, at vi selv skal hente det :slight_smile:

Ja det er via Olivers hjemmeside

Jeg bruger AK Cat Litter Premium - er meget meget tilfreds med, det - men er godt klar over at når/hvis jeg får et kuld til sommer, og måske endnu et igen om under et år, og så bare med et par beholdere - så har vi jo pludselig næsten dobbelt så mange katte - eller mere end dobbelt, alt efter om vi kan få solgt de katte vi ikke selv vil beholde til avl
så er det jo fint at vide at der er andre mulighedder - og ja, jeg tror godt jeg kan lokke en veninde med på at dele en palle :slight_smile:

jeg har brugt olivers cat sand i et par år - og er godt tilfreds.

blander dog med ca. 30% worlds best cat litter

husk at få opdrætter rabat :slight_smile:

http://www.olivers.dk/Default.aspx

Jeg tror begejstringen afhænger en hel del af, hvad man i forvejen bruger.

Jeg har aldrig selv brugt det, men passet katte hos en anden opdrætter, der brugte det. Og nøøøøj, hvor tog det bare en krig at tømme bakker. Det var vildt tungt, klumpede dårligt og jeg synes heller ikke det tog lugten.

Men igen … jeg er vant til kompakt grus (sand) af en god kvalitet :slight_smile:

af billig klumpende kattegrus har jeg faktisk fået anbefalet kyllingefoder… (indholdsfortegnelsen på det og worlds best cat litter er såvidt jeg har forstået den samme) Lige nu afprøver Anne K det og jeg regner med jeg vil købe noget kyllingefoder nu her til mine killingebakker.

Men en af fordelene ved yllingefoderet er efter min mening at det ikke støver, hvilket for mig er vigtig. Jeg kan ikke forestille mig at det støv er sundt for hverken mennesker eller dyr