Grus uden parfume

Kender nogen et klumpende kattegrus som garanteret er uden parfume…?

Den klumpende hos coop (kvickly-brugsen) er, men findes der ikke en finere…?

Har lige fundet en ved et tilfælde

Og denne her, som vi snakkede om i anden tråd er også uden

Tak Henriette…!! der står sørma de er uden parfume :smiley:

Nu ved jeg godt, at du ikke har så mange dyreforretninger at vælge mellem på Bornholm, men du kan jo bestille hos Petworld på nettet. Hvis du køber for mindst 500 kroner, er fragten gratis - og grus for 500 kroner kan man jo forholdsvis hurtigt få brugt. De leverer lige til døren, så du slipper også for at slæbe på den måde :slight_smile:

Produktbeskrivelserne er godt nok meget mangelfulde, så det er svært at se, hvad der er med og uden pudder. Men det kan man enten finde et andet sted eller ringe til dem og høre ad.

Compact fint klumpende kattegrus

[QUOTE=galath;622587]Nu ved jeg godt, at du ikke har så mange dyreforretninger at vælge mellem på Bornholm, men du kan jo bestille hos Petworld på nettet. Hvis du køber for mindst 500 kroner, er fragten gratis - og grus for 500 kroner kan man jo forholdsvis hurtigt få brugt. De leverer lige til døren, så du slipper også for at slæbe på den måde :slight_smile:

Produktbeskrivelserne er godt nok meget mangelfulde, så det er svært at se, hvad der er med og uden pudder. Men det kan man enten finde et andet sted eller ringe til dem og høre ad.

Compact fint klumpende kattegrus[/QUOTE]
Ja, jeg savner også meget tit deklarationer på katte foder/grus på nettet… jeg køber ikke noget hvis jeg ikke ved hvad der er i det… Jeg tror jeg skal prøve petworld i næste måned :slight_smile:

Er der nogen som kender dette.? Golden kattegrus | zooplus.dk

Jeg har prøvet Cat’s Best Öko Plus (eller noget i den stil), som er samme type produkt. Det er meget anderledes end bentonitprodukterne, og mine katte gad ikke rigtig bruge det. Og tidspunktet var ikke til at bruge en masse tid på at vænne dem til det med en gradvis overgang. Men jeg kan godt lide miljøaspektet i det og ville faktisk gerne, at jeg kunne skifte. Så måske prøver jeg igen engang. Men bare vær opmærksom på, at du ikke nødvendigvis kan skifte til det fra den ene dag til den anden.

Jeg har før brugt træpiller, så mine katte er vant til det… men jeg husker grinende da jeg startede med det, min ene hankat kunne ikke lide at træde i det og kunne tisse med kun ét ben i kattebakken :smiley: jeg blandede det så i starten med noget almindeligt grus og efter kort tid var der ingen problemer…