Gry har fået forårshår :)

Der trængte altså til at ske noget!

Jeg har ikke fået ordnet hår siden jul, så idag er lokkerne faldet til gulvet :slight_smile:

Kan i lide det? Jeg er i hvert fald mægtig glad for det!

[B]

Gry smiler til frisøren der glad tager et billede af sit seneste mesterværk[/B]

[B]Så kom man hjem, og så skulle der lige knipses lidt mere

Først den ene vej…

Og så den anden vej…

Atju! Nej vent? Det hedder da en blitz?

Et mere…

[/B]Så. Nu skal jeg nok stoppe :tihi: Jeg er bare så super glad for mit nye hår :slight_smile:

Hvor er du altså en køn pige Gry :slight_smile: Og fritsen passer fint til dig :thumbup:

Ej hvor er det pænt Gry - passer til foråret:-)

Årh hvor er du altså sød! :ups:

Ja jeg synes ikke selv jeg er køn på nogen som helst måde, men alt pynter på en mødding som man siger :tihi:

Jamen, så venter vi bare på foråret :stuck_out_tongue:

Flot hår :ok:

Du ser knald godt ud, og rigtig forårs klar :thumbup:

Årh tusind tak altså :ups:

Ja så mangler vi bare lige lidt varmere vejr, så er jeg klar til kamp :slight_smile:

:slight_smile: Det er altså bare bare vildt smart.

men dine helt utrolige dådyrøjne stjæler helt min opmærksomhed…sikke nogle fine glugger. :høhø:

Det ser rigtig fint ud Gry :slight_smile:

Jamen det er da bestemt flot til dig Gry,:thumbup: Imens så venter vi på det forår, som er så lang tid undervejs :venter:

Du er smuk :stjerner:

Ih hvor er i altså søde! :ups: :hjerte:

Jeg har haft langt hår engang, og jeg synes langt hår er super smukt og feminint, men det tog mig omkring 4 år at få langt hår fordi jeg har super tyndt og fint hår - englehår er der nogen der kalder det - så jeg skulle style det en del, eller var det bare klasket ned omkring mit ansigt.

Billederne er 5-6 år gamle

Dette blev taget før en fødselsdagsfest hvor vi skulle komme udklædt. Jeg valgte at komme som sigøjner.

Mig der leger supermodel foran mit webcam :tihi:

Et hvor jeg af en eller anden grund leger mørkeleg.

Når jeg sidder og kigger tilbage kan jeg godt savne de lange lokker, men det var et helvede at holde. Et let brise og det var én stor dreadlock i nakken.

Det korte er friskt, frækt, smart og super let at holde :ok: og så synes jeg også det er feminint :thumbup:

Jamen, du ser da slet ikke værst ud :tihi:
-likeit

Du var også sød med langt hår - men det korte klæder dig supergodt!

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Søde Gry, nu er du sommerklar, friskt og køligt.
Og ordsproget lyder: “Alt klæder en rose!”
Så find du bare alle de vidunderlige grønne og gyldenbrune nuancer, som jeg er så vild med (men er for bleg til at bære), for de er så flatterende for din kombi af brune, lysende øjne og brunt, smukt hår.
Du er stor-charmerende, og husk lige det, hver gang, du får lyst til at “slå dig selv i hovedet” :wink:

Gry, ved ikke om du kan tåle at høre det LOL men jeg syntes at du er smuk, både med kort og langt hår, du har dejlig blide farver ( men det skal man nok ikke lade sig snyde af, hehe )