Gudmor gave til gudbarn

I er jo fantastisk til det med gaver herinde :stuck_out_tongue:

Jeg skal være gudmor til Felix til august, han vil der være 1 år når han skal døbes :hjerte:

Da jeg synes det er stort at blive gudmor, synes jeg ikke en gave skal være som alle andre gaver, som feks dåbsrør halskæde osv …

Så har i en idé ?? :slight_smile:

Et dokument som kan læses når barnet bliver ældre og af forældrene

jeg lover herved ved alt som er helligt og ved mit hjerte at passe på dig, elske dig, være din ven, fortrolige, mentor osv osv
yadda yadda yadda
din gudmor.

evt på lækkert papir og lakseglet

billedbog/album til barnet med billeder af dig, dets familie, kæledyr, hjem osv, som kan nydes både når man er meget lille og glad kan genkende dem på billederne, og med tekst og medfølgende historie når man bliver ældre og gerne vil vide noget om sin familie - hvordan så mor ud som ung, hvordan ødte de hinanden, hvordan så ex bedstefar ud ( var jeg ex nysgerrig efter da han døde året før min fødsel)
mors og fars bryllup, barnets fødsel osv

for mig handler det nok mere om personligt, følelser og budskab end om materiel værdi

Jeg gav min lille nevø H.C. Andersens samlede værker, da han blev født, og så broderede jeg en julekalender til ham, som han fik til sin navnefest senere.

:inlove::inlove:

Jeg ville helt sikkert give ham en gammel, antik dukkevogn !

Drenge skal også have lov til at udleve deres feminine sider :slight_smile:

[QUOTE=kira v;600465]Et dokument som kan læses når barnet bliver ældre og af forældrene

jeg lover herved ved alt som er helligt og ved mit hjerte at passe på dig, elske dig, være din ven, fortrolige, mentor osv osv
yadda yadda yadda
din gudmor.

evt på lækkert papir og lakseglet

billedbog/album til barnet med billeder af dig, dets familie, kæledyr, hjem osv, som kan nydes både når man er meget lille og glad kan genkende dem på billederne, og med tekst og medfølgende historie når man bliver ældre og gerne vil vide noget om sin familie - hvordan så mor ud som ung, hvordan ødte de hinanden, hvordan så ex bedstefar ud ( var jeg ex nysgerrig efter da han døde året før min fødsel)
mors og fars bryllup, barnets fødsel osv

for mig handler det nok mere om personligt, følelser og budskab end om materiel værdi[/QUOTE]

Du har ret - Her handler det heller ikke om værdi, men at gaven er fra mig, hans gudmor …

• Men den med bogen var da en super idé … Ihvertfald en mulighed …

HC.Andersens samlede værker har han - Det er ulempen ved han er så gammel der …

Da han blev født ga’ jeg ham et tæppe med navn, vægt osv …

Jeg ville helt sikkert give ham en gammel, antik dukkevogn !

Drenge skal også have lov til at udleve deres feminine sider :)[/QUOTE]

:dohdoh: