Guldmærker igen-igen

Hvis der er nogen der ikke gider samle Guldmærker til sig selv i denne omgang (til de små elapparater) så er jeg glad modtager! Alex mangler en håndmixer og vores kaffemaskine er brændt sammen… så jeg ku’ SÅ godt bruge lidt rabat her :smiley:

Hvem er det der har guldmærker?

Føtex giver guldmærker når man handler ind - 1 mærke pr 50 kr der er handlet for :slight_smile:

Jep det kom jeg lige i tanke om :wink:

køkkenvægten ser meget interessant ud… Min køkkenvægt har smidt en fod så den er pillerskæv :S

Når jeg har samlet til at købe en ny el-kedel så samler jeg gerne til andre.

:trøster: …man kan godt blive glad for en ny :cool:

uh uden elked duer det ikke, ellers får man jo ingen kakao eller te :ked:

hehe smileys er så godt :slight_smile:
Men ja jeg bliver så glad når jeg får en ny elkedel :slight_smile:

Vi handler jo en del i Føtex, så vi kan sagtens samle for dig! :slight_smile: Du skal bare selv komme og hente dem, når det er. Gider ikke sende flere breve :slight_smile:

Umiddelbart har vi kun planer om elkedlen, så når vi har nok selv, giver jeg gerne resten væk :slight_smile:

Så har vi de første 15 mærker til dig Lisbeth - vi var lige lidt heldige da vi var ovre at handle, selvom vi ikke handlede for ret meget :høhø:

Ih skønt!

L Elkedlen er næsten det eneste (ja og så den damppresser…pffft) som jeg ikke selv er interesseret i L Jeg har en ganske udmærket elkedel allerede.