Gulligt afbleget hår - shampo skal indkøbes men hvad?

Kære frisør …eller andre afblejningseksperter

mit hår af afbleget og er desværre lidt “gult” nogle steder syntes jeg - derfor vil jeg gerne købe en shampoo for at få det gullige væk…MEN hvad skal jeg købe af produkt?
Hvad har I erfaring med er bedst - og gerne billigst ;O)

Schwartzkopf har en sølvshampoo men er den god - og måske findes der noget bedre?

Hilsen Heidi, den gulblode jyde

Du skal købe Schwartzkopf BC Silver Shampoo - købes via www.billigvoks.dk - så bliver du fin lys igen.

Direkte link http://www.billigvoks.dk/bc_bonacure/bc_true_silver_shampoo-863.html

det er også den jeg har læst om…MEN er det den bedste?

KH gulerodden…

Jeg lånte en kollega min Chris Christensens “White on White” som et forsøg, og det endte med at hun købte den :lol: Den virkede :slight_smile:

[QUOTE=Con Meo;542971]det er også den jeg har læst om…MEN er det den bedste?

KH gulerodden…[/QUOTE]

Den virker på mine nye lyse striber som frisøren kom til ikke at blege nok…Ditte bruger den også. Og den er altså god…har ikke prøvet de andre mærker.

Det eneste du skal gå efter er at den skal være mærk lilla eller blå. Pigmenterne modvirker det gule.
Ellers kan du prøve med en ‘hårbombe’ de kan købes på e-voks.dk til halv pris af hvad frisørene sælger dem til. Det er en hårkur (der er til maaange gange) som fås i et væld af farver. Der er et par stykker til det helt platinblonde hår. Der er en masse farvepigmenter der i, som i realiteten farver håret bare uden at ødelægge det, selvfølgelig.

Du kan jo også købe en god saks… :stuck_out_tongue:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;543046]Du kan jo også købe en god saks… :stuck_out_tongue:
VH
Susanne[/QUOTE]
åhhh du siger jo noget …undrede mig godt nok over, at jeg fredag modtog en dyr hårtrimmer jeg har købt til John…syntes det var en del penge at give ud, bare for at han kan klippes…så jeg tog lige en hankat, som fandt det mega fedt at blive “nusset” af et elektrisk dyr… så var de klumper på den fertile dreng med mega fedtet pels ordnet…vupti…MEN jo du har ret…jeg skal da forsøge med mig selv også… ;O) …går straks igang

KH Heidi og birma-panelet

[QUOTE=Con Meo;543059]åhhh du siger jo noget …undrede mig godt nok over, at jeg fredag modtog en dyr hårtrimmer jeg har købt til John…syntes det var en del penge at give ud, bare for at han kan klippes…så jeg tog lige en hankat, som fandt det mega fedt at blive “nusset” af et elektrisk dyr… så var de klumper på den fertile dreng med mega fedtet pels ordnet…vupti…MEN jo du har ret…jeg skal da forsøge med mig selv også… ;O) …går straks igang

KH Heidi og birma-panelet[/QUOTE]
Så har du eddermame at flashe en billedserie af dit GI Jane look he he

Tror jeg prøver Nunuus shampoo fra Anjou, det ville da være fantastisk hvis det også har indflydelse på grå :høhø:

Jeg har prøvet et par stykker og schwartzkopf er den bedste jeg har prøvet.

endnu et tip - hvis du vil have det gule væk kan du få frisøren til at tone det - i stedet for at afblege. Silver Shampoo er ikke et mirakelmiddel. Det modvirker de gule pigmenter men den fjerner dem ikke.

øhhh jeg er ikke lige med “Gl Jane look”…hvad er det?

KH Heidi

Har du aldrig set Demi Moore som hårdkogt soldatertøs ?

jeg må erkende at jeg ofte (hvis jeg har en sjat opblandet shampoo/balsam til misserne) bruger resterne til mig selv…
mit hår er utrolig fint (tyndt) håret bliver rent og det dufter dejligt…ingen klager herfra…
jeg bruger alle farver, både rød, hvid og sort…og min hårfarve er stadig leverpostej

jeg har ingen erfaring med farvet hår

Demi Moore som GI Jane:

Det har det desværre ikke… men ellers er det en fantastisk shampoo også til mennesker :slight_smile: Giver masser af fylde og volumen og vasker håret helt rent første gang :slight_smile:

Jeg har én gang vasket mit hår i Whitening shampoo fra Petsilk…det duer ikke til mit hår he he

Lige grå ved jeg ikke. Men Tine/Ushosinoo herfinde fra farver sit hår sort, og hun begyndte så at bruge sin shampoo fra Anju til eget hår - det gav virkelig en effekt :slight_smile: