Gullveigs og Ulfgeirs tredje kuld. Buens D2 kuld


Der ankom 6 killinger i morges. 2 røde drenge, 1 tortie pige, 3 sorttabby (?). Alle vistnok med hvidt.

(Det er svært at linke tilyoutube videoer. Men hvis man højreklikker på nedenstående, kan man måske se killingerne i bevægelse.
https://www.youtube.com/watch?v=SQcrZeNqcLo

23 Synes om

Tillykke med bamserne, de ser ud til at være lige som de bør være :slight_smile:

1 Synes om

Tillykke med dem :flag: Missemor ser godt noget træt ud :ballonbamse:

1 Synes om

Er det, fordi han ikke er helt tør endnu, at den ene røde dreng ser helt bronzefarvet ud? Hvor er de kære :heart:

(Hvorfor mener du, det er svært at linke til en Youtube-video? Og hvorfor mener du, man skal højreklikke på linket for at se videoen?)

1 Synes om

Hun har også været i gang i 4-5 timer på det tidspunkt. Og hun gjorde det ikke på den nemmeste måde. Lidt over 2 i morges checkede vi hende, og da var hun ikke ved at føde. Kl. 4 vågner vi ved killinge-piv. Da har hun født 3 killinger i bunden af klædeskabet. Vi flytter hele menageriet ind i fødekassen. Og vi gennemsøger resten af huset for evt. flere killinger. Gullveig var noget urolig og ville hente de killinger, hun mente lå klædeskabet. Ind i mellem føder hun så 3 killinger mere. Plus moderkagerne. Og det skal man være vågen for at registrere, for de kommer ud og bliver spist på 15 sekunder.

Ja.

(Primært fordi jeg mangler 3 timers søvn. :slight_smile: Så driller alle systemer. Først slås jeg med, at video-filen er så stor, at den ikke kan uploades direkte til KG. Og jeg kan ikke finde ud af at krympe den nok. Så skal jeg have reaktiveret min Youtube-konto. Og så skal jeg teste, hvordan linket til Youtube-filen skal se ud for at fungere - ovre i KGs forhåndsvisning. Og endelig er der hul igennem! :grin: Der findes utvivlsomt en smartere løsning. Men det er mindre interessant, når opgaven er løst.)

Tillykke :heart_eyes::heart:

1 Synes om

Ja, du kopierer bare linket til Youtubevideoen og sætter det ind i tekstfeltet :wink: Hvis du oven i købet laver et mellemrum mellem tekst og link, så burde du også kunne få den indlejret.

Du kan ikke loade video op på KG. Det har vi (jeg) ikke råd til at stille plads til rådighed til :slight_smile: Så man må bruge FB eller Youtube.

Man behøver ikke højreklikke på linket for at se videoen. Helt almindeligt klik åbner i nyt vindue - på desktop. Men mon ikke det også virker på telefon.

1 Synes om

Tillykke med de nye små! :heart_eyes: Jeg vidste ikke at du også havde så smuk en missemor i den race. :smile: Jeg synes kun jeg har set de grå bamser. :grin:

1 Synes om

Gullveigs og Ulfgeirs første kuld:

Gullveigs og Ulfgeirs andet kuld:

11 Synes om

Jamen, se nu lige der - små skønne killinger i indlejret video :slight_smile:

Det kører for dig, Andreas :wink:

1 Synes om

Det er videoer, som er taget med mit gamle kamera. De er mindre end KGs max grænse. :slight_smile: Derfor er de ret grynene.

Så vidt jeg kan se, er det Youtube-videoer. Jeg tror ikke, KG blander sig i størrelsen på Youtube-videoer? Det er jo bare et link?

https://www.youtube.com/watch?v=irxNM69OV3Q&feature=youtu.be

Buens Dagmar, 5 1/2 uge gammel

4 Synes om

Her er kuldet 5 1/2 uge. Fra venstre Donovan, Duncan, Dagmar foran Ditte, Dagfinn.

Der var også en pige med meget hvidt i kuldet. Hun havde desværre en ganespalte,
så hun kunne ikke sutte. Vi forsøgte at sondefodre; men hun klarede sig kun et par dage.

Men de 5 her klarer sig forrygende.

20 Synes om

Skal vi ikke lige se lidt mere på Ditte :wehuu:

1 Synes om


Buens Ditte, 8 1/2 uge.

18 Synes om

Hun er altså helt forfærdeligt fin :lovelove:

1 Synes om


Buens Donovan


Buens Duncan

Det er svært at kende forskel på dem, når man ser dem forfra. Fra siden er det nemmere, for Donovan er klassisk tabby, og Duncan makreltabby. Forfra kan man se, at Donovan har bredere striber på forbenene.

15 Synes om

Jeg synes, deres ansigter er meget forskellige. Donovan ser længere ud ned over midten og snuden. Måske er det bare aftegningerne og farverne, der gør det.

Der er forskel på vinkelen i billederne. Donovans hoved er bøjet 8-10 grader mere forover.

1 Synes om