Gulvafhøvling og katte

Vi skal have afhøvlet gulve om 1-2 uger. Det er en enkelt dag der bliver larmet. Alle rum som jeg vil kunne lukke kattene ind i støder ud til gangen som også skal afhøvles.
Jeg tænkte på om jeg skulle sætte kattene ned i vores bjælkehytte i baghaven. Den er 9 km2 og bliver brugt af vores store drenge og deres kammerater til at sove og hygge i.

Er det er god ide? og hvis det er skal jeg så vænne kattene til at komme derned inden?

Du har allerede svaret selv…tag en middagslur i hytten i eftermiddag med missserne. :pote:

Sådan noget gulvafhøvling larmer - det støver også - jeg ville klart flytte kattene og migselv derned, så længe afhøvlingen stod på, og til støvet havde lagt sig… Med 9km2 er der rigeligt med plads :wink:
Tilvænning er vel næppe nødvendigt for så kort tid, men du skal naturligvis have mad/vand, noget kradsemøbel og kattekasse med derned.

[quote=Sylvester;435741]Vi skal have afhøvlet gulve om 1-2 uger. Det er en enkelt dag der bliver larmet. Alle rum som jeg vil kunne lukke kattene ind i støder ud til gangen som også skal afhøvles.
Jeg tænkte på om jeg skulle sætte kattene ned i vores bjælkehytte i baghaven. Den er 9 km2[/quote]

Så får misserne da plads nok :smiley:
Spøg til side - så er det nok en god ide at lade misserne flytte derned.
Er der noget, der kan stresse katte, så er det larm. Hørelsen er jo deres skarpeste sans.

NP

Vi har brugt vores anneks som kattebolig her i sommer, hvor vi holdte en stor havefest. Det havde misserne det fint med. Hellere det, end jeg ville sende dem i pension… Annekset er ca. 15 kvm.

De bliver ellevilde med en hytte på 9 km2 :smiley: