Gumle gnaske gumle mmmm gnaskegnask gumle - SMASK!

Selv helt små killinger på 4 uger bliver frygtelige rovdyr både med lyd på og søm i brede vanter, når de har fået en kylle eller en strimmel råt oksekød.
Skægt at se dem skele til højre og venstre, mens de gnasker løs, for at se, om der skulle være en “kylletyv” i nærheden.

Haha, sikken en herlig billede serie. Jeg er glad for at se at Unni sætter pris på kyllerne :smiley: I øvrigt totalt samme moves hende og Athea laver…

Men godt at de er populære - overvej evt. at lege lidt med Yasha og en? Diego fattede dem heller ikke i starten, så blev det til lidt leg, så leg og spise et ben, og nu spiser han den stort set bare med det samme :tihi: Men det har så også taget nogle måneder…

I øvrigt var kyllingeben fra de lidt større kyller totalt hittet herhjemme igår :høhø: Men der måtte Athea og Mea altså give fortabt overfor deres knogler - godt Diego så kunne klare sagerne :tihi:

Pia…dusiger bare til når unni skal have flere kyller.
Ikke blot er det udemærket guf men det sætter også dyrene’s instinkter igang og det er faktisk ikke så ringe endde.
Jeg er sikker på Unni har haft det fantastisk med kylle

Her spiser nogle så det ligner det Unni har præsteret…aldeles griseri, og andre her spiser så end ikke en dråbe blomme eller blos kan ses. Sigariah og Tabita er verdensmestre i kyllespisning og det er yderst sjældent man kan se hvor kyllerne er blevet fortæret, men de har også fået kyller siden de var 6-7 uger. Ay se sådant et bette måsehul sidde med SIN kylle og knurre OG glemme at spise kyllen fordi man skal forsvare den…det er noget af det mest morsomme man kan opleve

Undskyld at “bryde” ind i tråden.
Men, hverken Hermie eller Sparta synes at kyllinge ben er noget hit…
De tygger lidt i kødet, også går det, ville en hel kylling være bedre at kaste sig ud i?.. eller ville Bamse igen ende som skraldspanden?:smiley:

[QUOTE=kamikaze;545279]Pia…dusiger bare til når unni skal have flere kyller.
Ikke blot er det udemærket guf men det sætter også dyrene’s instinkter igang og det er faktisk ikke så ringe endde.
Jeg er sikker på Unni har haft det fantastisk med kylle

Her spiser nogle så det ligner det Unni har præsteret…aldeles griseri, og andre her spiser så end ikke en dråbe blomme eller blos kan ses. Sigariah og Tabita er verdensmestre i kyllespisning og det er yderst sjældent man kan se hvor kyllerne er blevet fortæret, men de har også fået kyller siden de var 6-7 uger. Ay se sådant et bette måsehul sidde med SIN kylle og knurre OG glemme at spise kyllen fordi man skal forsvare den…det er noget af det mest morsomme man kan opleve[/QUOTE]

TIL!
Jeg har aftalt med overboen at vi gerne vil dele sådan en kasse der 25 i, som du havde med til retsagen - det kan nemlig være i vores frysere :slight_smile:
så det ville jo være gud, hvis du kan have en kasse med til f.eks. generalforsamling :slight_smile:

RIGTIG HERLIG billedserie!!!

Men hvor dælen får i kyllinger fra (spørger københavneren)???

… og så er det også godt for tænderne :slight_smile:
Og skulle Brita mod forventning ikke komme til GF, så skal jeg gerne lige tage et par stykker med som hun kan fornøje sig med, når det nu er så populært :tihi:

Ren guf ser det ud til :slight_smile:

[QUOTE=Helene;545322]RIGTIG HERLIG billedserie!!!

Men hvor dælen får i kyllinger fra (spørger københavneren)???[/QUOTE]

Kyller kan ofte købes i butikker, der forhandler Rigtig Kattemad… det er frostvarer.
Du kan også få det hos www.mysterycoons.dk - det ligger i Greve og du skal selv afhente…
Begge steder har fordelen, at du kan købe en lille begrænset mængde for at finde ud af om det overhovedet er noget for din kat…
Større mængder kan selvfølgelig også købes hos Mysterycoons til en fornuftig pris (det er for dyrt hos Rigtig Kattemad)… og endelig kan du, hvis du har pladsen, hente ca 3 - 400 kyller i kasse hos trionova - kyller som du selv skal pakke og fryse ned…

[QUOTE=galath;545062]Jeg forsøgte på et tidspunkt at tage et stykke råt oksekød fra Cinnamon, fordi hun havde slæbt det ind i stuen på gulvtæppet (:doh:). Jeg skal ellers også love for, at jeg fik både læst og påskrevet og blev bedt om at holde nallerne for mig selv :uha: :smiley: Det er første og hidtil eneste gang, jeg har hørt hende sige sådan.

Der må være noget over det rå kød, der for alvor får rovdyret op i dem :)[/QUOTE]

Har også kun hørt Freja sige det, når Bernie kommer for tæt på hendes rå fisk eller skaldyr :høhø: Men ingen af dem har nogensinde været ude efter mig, hvis jeg tog det og flyttede maden tilbage på den retsmæssige plads. Freja har også en idé om at vådfoder og råt bare smager meget meget bedre, hvis det fortæres på løberen i entreen… Er temmelig lettet over, at den kun kostede 150 kr. :wink:

Iih… Bliver mere og mere fristet til at købe kyllere - til Bernie ihvertfald… :slight_smile: Men man kan kun købe 2 kg. hos Rigtig kattemad.

Det er da hvis en som hygger ved at udleve hendes rovdyr instinkter :wink: