Gumle gnaske gumle mmmm gnaskegnask gumle - SMASK!

Har lige en besked til Eva/Eife fra Unni:tihi: : MUMS! :savle: :thumbup:

Jeg fik nemlig 3 kyller med hjem fra Randers af hende - og i aftes skulle Unni prøve, mens jeg alligevel stod i køkkenet…

som forventet gad Yasha ikke riiigtigt vise det interesse, så nøjedes bare med en enkelt, som Unni ELSKEDE!

først var det mest bare leg

Men man skulle dog ikke komme for tæt på! så kunne hun både knurre og hvæse! :uha:

(det havde Yasha og jeg ALDRIG oplevet før, så Yasha blev så forskrækket, at han gik helt og stadig ikke rigtig har været i kontakt med hende - tror han er russer-fornærmet!:tihi:)

den fik lige en pause i skålen - og hun lagde den da pænt derhen i skålen, da hun var færdig med at lege :klap:

men så skulle den have bank igen! :rock:

og skulle der spises! :savle:

hver en krumme kom ned - hud, fjer, næb, klør - ALT :juhu:
og nu skal der vaskes gulv i køkkenet! :rock:
bestemt en succes, og det gør faktisk, at jeg er i gang med at afsøge mulighederne for at få bare en MINI fryser mere et sted, så jeg få plads til kyller :tihi:

Herlig billedeserie :thumbup:

Hun får da noget ud af hendes mad, hva?? :høhø:

Sikken en flot serie. Lidt ulækker måske, men den giver virkeligt et godt indtryk at hele processen. :slight_smile:

Hvor er hun et sejt lille rovdyr :slight_smile: Dejlig billedserie!
KH
Susanne

[QUOTE=Sannela;544483]Herlig billedeserie :thumbup:

Hun får da noget ud af hendes mad, hva?? :høhø:[/QUOTE]

ja hun brugte lige så lang tid på at æde den kylling, som det tog mig at lave 25 pandekager :uha: :tihi: virkelig kvalitetstid med sit foder - lige nu ved jeg ikke om det er mest foder eller legetøj med smag i hendes verden :klapper:

ja det sviner helt åndsvagt, men synes lige at Unnis første kyller skulle dokumenteres :ups:

[QUOTE=Susanne W;544549]Hvor er hun et sejt lille rovdyr :slight_smile: Dejlig billedserie!
KH
Susanne[/QUOTE]
hun er mega rovdyr - nu har hun nedlagt kylling, laks, torsk, rådyr, vildsvin og krondyr - og en enkelt sneppe. :ok:
Unni - the great hunter! :cool:
selv tørfoderet skal nedlægges før det spises - eller det vil sige, at når Yasha står og smider med tørfoderet (fordi han spiser mærkeligt), så jagter Unni de flyvende stykker foder og leger med dem, inden de spises… derfor er der tørfoder ud over hele gulvet i køkkenet… :tihi:

Super skønne billeder :cool2:
Ja det sviner sindsygt med kyllespisning, så derfor foregår det udenfor hos mig :høhø:

:tihi: Unni din lille fis…

Herlig billedeserie… Det ser virkelig ud til at hun har hygget sig med den kylle… Hun tog vel en ordentlig lur oven på alt det motion bagefter? :tihi::wehuu:

en kæmpe lur :smiley:
her til aften er succesen gentaget - hun skal jo også mærke at det er blevet weekend :smiley:
Og hun SOVER! tungt :stuck_out_tongue: hun opdagede slet ikke at vi spiste aftensmad :stuck_out_tongue:

Æv altså af en eller anden mærkelig grund kan jeg ikke se billederne.

Herlige billeder. Hvor er hun smuk. Tortie med hvidt er altså bare :ok:

Marianne

Herlig billedserie :slight_smile:
Jeg bliver helt lækkersulten…sagde Pepita :høhø:
Hilsen Lisbeth

Dejlige billeder :slight_smile:

Hilsen Sanne

De billeder illustrerer til fulde, hvorfor Thane får sine kyllere i løbegården :smiley:

Godt at se, at Unni også synes de skal have lige flyveundervisning, inden de bliver spist…

[QUOTE=Ann K;544979]De billeder illustrerer til fulde, hvorfor Thane får sine kyllere i løbegården :smiley:
Godt at se, at Unni også synes de skal have lige flyveundervisning, inden de bliver spist…[/QUOTE]

Ja, der ser ud til at være rigtig god underholdning i sådan et kylle-måltid. Det er skrevet bag øret her…

Og sjovt, at hun selv lægger den hen i skålen ved pausen. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;545012]
Og sjovt, at hun selv lægger den hen i skålen ved pausen. :)[/QUOTE]

hun er vel opdraget :tihi:
men ja - jeg kiggede også lidt da hun bar den hen i skålen, og så gik væk fra den :tihi: det var helt tydeligt dens plads i følge Unni - det er jo der der bliver serveret guf i :ok:

Herlige billeder af en rigtig kyllejæger:tihi:
Leopold gik lige forbi og spurgte meget meget fornærmet om, hvornår jeg har tænkt mig at starte bilen og hente en stor pose kyller til ham og Otto:)
Knus Elin

Kære Pia.

Tak for de skønne billeder, hold da helt op, hvor hun går til den med seriøsitet.
Når det så er sagt, - jeg er helt og aldeles betaget af Unnis flotte pels og farvesammensætning.

Lækre Unni, Ares føler sig helt overset, han har ikke fået kyller i en ugestid…

Herhjemme ser det nogenlunde også sådan ud. Foretrækker nemlig at de får dem i løbegården. Meen af en eller anden grund lykkedes det altid ham at tage en og stryge ind med den og ovenpå inden jeg når at lukke vinduet ud til gården :slight_smile: Godt han ryder op efter sig selv hehe

[QUOTE=PiaB;544481]
Men man skulle dog ikke komme for tæt på! så kunne hun både knurre og hvæse! :uha:

(det havde Yasha og jeg ALDRIG oplevet før, så Yasha blev så forskrækket, at han gik helt og stadig ikke rigtig har været i kontakt med hende - tror han er russer-fornærmet!:tihi:)[/QUOTE]

Jeg forsøgte på et tidspunkt at tage et stykke råt oksekød fra Cinnamon, fordi hun havde slæbt det ind i stuen på gulvtæppet (:doh:). Jeg skal ellers også love for, at jeg fik både læst og påskrevet og blev bedt om at holde nallerne for mig selv :uha: :smiley: Det er første og hidtil eneste gang, jeg har hørt hende sige sådan.

Der må være noget over det rå kød, der for alvor får rovdyret op i dem :slight_smile:

Hvor er Unni fin, men sikke noget griseri altså :slight_smile: Jeg har også forsøgt mig med kylle servering, men her bliver de liggende på tallerkenen til jeg smider dem ud - de anses åbenbart ikke for at være hverken legetøj eller mad :S Til gengæld kan tørrede kaninører eller haler vilddyret frem i mine katte. Så bliver der også knurret og hvæst hvis man kommer for tæt på :høhø: