Endelige blev lamper skiftet, den ene rigtig 80’er model skiftet, men ja de fejler ikke noget, jeg har også der hvor fatning sidder i, den andel del. ( jeg kan tage billede hvis det har interesse)
jeg giver dem væk, men fragt betaler du selv for, men tro den pris på fragt og boble plast vil ryge over
lampens værdi. men kan sagtens finde en sted og gemme dem til landsskuet hvor den kan komme med til hvis det er noget, eller gemme til sener vil prøve om jeg kan få mulighed for at komme til en udstilling senere på året. DEN I KLAR GLAS ER VÆK
Typer som den til højre er faktisk rigtig pæne med en lyskæde indeni… fx. ude på trappen eller på terrassen
Ja jeg synes faktisk at den er fed, på en cool retro-måde. Jeg overvejer selv at købe den slags til min entre, evt. også køkken. Gerne flere sat sammen, har nogle ideer i hovedet, og forhåbentlig en ven der kan udføre dem. Men det hele er på ideplan endnu, og mindst indtil at jeg kan komme i genbrugsbutikker igen.
Jeg vil gerne hapse den fede
Det er din @Lykke Og det er den i klar glas, jeg skal være helt sikker, skal du have den del med fatning med, så du kan bruge den som lampe, eller er du kun glas skærm
Med venlig hilsen
Jeg vil meget gerne have fatningen med
Vi mangler en plafond til stuen, og jeg har været så træt af at alle er så kedelige. Den her er meget bedre end de moderne
Du får det hele med, ,
Med venlig hilsen
Min mor var på besøg, da jeg åbnede pakken. I skulle se hendes udtryk - hun er vist enig i gyselig
Den er kommet op, så ungerne ikke rammer ind i lampen, når de bruger rutchebanen
Læg mærke til lampen i hjørnet - den lampe er nærmest berømt i min familie for alle andre synes, den er så grim
, åh stakkels din mor,
Hvor er det dejligt og se, den kom helt frem, men er meget spændt på hvilken lampe familien holder med nu
Men kan godt følge dig med der skal være plads ved stedet, hvor børnene leger
Med venlig hilsen