Gyser-miraklet - 3 uger

Hej.

Ja så blev mit lille mirakel 3 uger gammel. Det går lidt op og ned, men hun er her endnu, tager lidt på hver dag. Om en uges tid kan hun nok spise lidt selv, så mon ikke hun indhenter det…

Og navnet, tak for alle ideerne. Men det ender med at hun kommer til at hedde Felixissimus’ Lara Croft of Nyx

Hilsen
Birthe & Co

Sejt navn!

Hun ser fræk ud også:-)

Herligt navn, tror hun bliver en rigtig lille Diva, der vil bestemme alt :thumbup:

Hun er godt nok en fin lille pigemis. Super godt navn :slight_smile:

Skøn lille sag :wehuu:

Kan du ikke begynde at give hende vælling ? Birmakillinger kan spise blød mad fra de er 20-22 dage gamle.

sikken en sej lille pige og navnet er jo kanon:ok::ok:

Men jeg har dog en lille klage - et billede er bestemt ikke nok:venter: :pGodt nok er det super herligt og hun ser vild fræk og skøn ud:wehuu:

[quote=Chicabee;241287]Skøn lille sag :wehuu:

Kan du ikke begynde at give hende vælling ? Birmakillinger kan spise blød mad fra de er 20-22 dage gamle.[/quote]

Tak, tak. Jo det kunne jeg nu godt, men hun får lidt kmr, og holder mormissen igang med lidt mælkeproduktion.
Jeg er i Spanien den næste uges tid, så alt andet lige er det lidt nemmere for passeren at give flaske hver 4.time uden også at skulle tilberede det.
jeg er ikke nervøs, så det skal nok gå.

Jeg havde jo regnet med at have et kuld nu på 3-4 uger, der bare blev passet og plejet af mormis,så det ville være nemt for en passer. Men, men nu blev det lidt besværligt, men ikke uoverskueligt:)

og så lige et til:

Mange hilsener
Birthe

Åhhh hvor nuser :wehuu:

Hold da op nogle gode billeder, især nr. 2, hun er yndig den lille :slight_smile:

Tak allesammen:)

Kan ikke finde en tak knap, så det bliver lige sådan her.

Hilsen
Birthe & Co

Hold da op hvor er hun sød.
Hilsen Lisbeth

:tak: for endnu et billede, de er bare kære sammen:wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er hun dejlig. Elsker det sidste billede, det er bare så sødt.:wehuu:
Knus Elin

Åååå h Lille myr!

Cats og Conni

Hvor er hun da bare skøn det lille myr :wehuu::wehuu::wehuu: