Gyser til en GYYYYYYSER aften ;)

Jeg skal holde gyser aften her lørdag med familie :slight_smile:

Vi mangler nogen goooode gysere…

Pt har vi valgt at se. Nightmare on elm street.
The new daugther. Og Vacancy…

Men, vacancy tror vi at vi har set…
Også mangler vi ligesom nogen gooode gysere:)

Nu kan det jo være forskelligt hvad man finder et “godt gys” men får jeg gyse-lyster så er det som regel Stephen King eller Dean Koontz :slight_smile:

altså… Jeg personlig… Synes alt er gyseligt :wink:
Paranormal activity så jeg underdynen mens jeg skreg lol
The haunting house, med eddie murphey (eller hvad det hedder/han hedder) Synes jeg også er uhyggelig… lol
Min lillebror synes tilgengæld at alt er kedeligt… men syntes vancancy så god ud… Så måske noget i den dur…
Eller noget med børn… Skal se det med min tante, som hader film med børn:P Skræmmer hende fra vid og sans…

Tænkt lidt på Hide and seek.

Så stort set alt vil jeg tjekke og takke for:) Jeg aner bare intet om gysere.
Exosisten, bliver dog ikke vist… Hader virkelig de film og har marridt flere uger efter:D

Quarantine :wink:

Nu er jeg nok slet ikke den rigtige til at svare, da jeg absolut ikke kan tåle gyser/triller/horror-film (jeg får angst og sover nærmest ikke i flere uger :S) Men “The Ring” var nøjer! Og “28 dage senere” var også uhyggelig
Hvis det også godt må være gyser komedie, så skal i se “Shawn of the dead” :slight_smile:

Begge har jeg set… Synes også the ring, 1 og 2 var creepy !!

Tror Quarantine er et godt bud… var nød til at slukke lyden bare i traileren… haha, oh dear jeg kommer til at gemme mig under et tæppe…

Martyr er en ret fed film - på fransk med undertekster.
Ellers er The Tortured eller I Spit on Your Grave også fede.

Og Cannibal Holocaust… men den er seriøst klam.

:klapper: Alene titlen…

man skal også huske at ved Cannibal Holocaust findes der en animal cruelty free version. den ville jeg vælge!

En film som virkelig skræmte mig og min veninde er the strangers… Vi sad og gemte os under dyner og puder og hun måtte overnatte så skræmt var hun… Den er bygget over en sand historie