Gyserfans - Rob Zombies film

Har I set nogle af Rob Zombies film?

Jeg er splittet omkring ham. Så Devils Rejects i går og den er på den ene side lidt fed, på den anden side lidt åndsvag.

Det eneste der skræmte mig i den var klovne-fyren - jeg hader klovne! - og så det faktum, at jeg bor blandt mennesker hvoraf en stor del af dem ligner disse Hillbillies til forveksling - og det samme gør nogle af deres faldefærdige gårde… -what

Der er steder her omkring, hvor jeg ikke ville gå ned og spørge om hjælp, his jeg løb tør for benzin eller noget… Og det er Zombies skyld er det:ups:

nej ikke endnu - slog den lige op på imdb(genial side). det lyder rigtig godt - du er opmærksom på at der er enslag etter til den ? House of a Thousand Corpses
jeg ved hvad jeg skal til at finde billigt online !

nu ved jeg hvorfor han ringer en klokke - han har haft fingrene i halooween filmene. og grindhouse ( tarantino /rodriguez samarbejdet med death proof og planet terror) -

og de er forøvrigt et syn værdigt for dem der gerne vil lære genren at kende. det er splat / humor og ikke specielt skræmmende. og det er to extremt dygtige mennesker

Taratino og Rodriguez er total seje:-) Ja det er der han er med - jeg vidste ikke der var en 1er til Devils rejects - det er en film ala Texas Chain Saw Massac.

Men meget fjollet også - karaktererne er så overdrevne, at de får en til at grine