Hade- og yndlingslegetøjet?

Og pelsmøl…om min inficering begyndte med en kaninhale ved jeg ikke, men kaninhalerne (og andre slags pels og fjer i hjemmet) gjorde det i hvert fald ikke bedre - og de er ikke til at slippe af med igen. Det er nemmere med klannerne trods alt :slight_smile:

Her er det lidt med forskel hvad der er et hit, men Enki synes de armbånd der er blevet solgt til støtte for FIP er det største hit, han kan rende rundt med et armbånd i munden og kaste det op i luften ( der må være lidt hund i ham)

Næææh har du en Enki-kat?! Hvor hyggeligt:-) Har han blå pels og bakkenbarter?

Han ser sådan her ud :stuck_out_tongue:

Jeg har nu bestilt kaninpoter… Fryser ned så han kun har 1 stk af gangen… Hvor længe kan de ligge uden risiko for pelsklaner? 1 uge, 14 dage, 1 måned eller ca hvor lang tid snakker vi? Er helt hys med sådan noget kryb :uha::tihi:

Tja, vores den ældste kanindel er mindst to år og vi har ikke oplevet kryb :slight_smile:

Mines yngling er hinanden. De er nærmest blevet siametiske tvillinger.

Ellers er små pelsmus højtværdsat. Da bird kan godt lokke et par sovende tigere frem

De kan ikke fordrage når der er uordnen i deres dagligdag. støvsugning, gulvask i deres værelse, håndværkere i huset så de skal være i værelset… Det hader de. De har ingen ting i livet de som sådan ikke bryder sig om

OK lyder godt… :slight_smile:

uha kanin poter,øre, haler - er pist. hvor var det nu jeg fik dem fra -hjælp :slight_smile:

Prøv at skriv hende hende her, hun har rigtig gode priser og yder en super service: [email protected]

Vores misser ELSKER også alt kaninlegetøj - og det heldige ved det hele er vi er selvforsynende :thumbup: og vi har aldrig frosset nogle af vores ned og har ej heller haft kryb og meget af vores er også min. 1 år (vi opbevarer vores i en lukket pose) gammelt normalt holder de så heller ikke ret meget mere end det år og så skal de skiftes for så har de fået nok bank. :høhø:

Men generelt er vores katte meget glade for alt slags legetøj hvilket også gør man tit kan ende op med ret meget legetøj :ups: tør slet ikke fortælle alt hvad de har. Og da slet ikke i et åbent forum, manden ville få ét føl :tihi:

Haha, nej det er ikke alt der skal deles med ægtemanden :tihi:

Skal lige forstå dig ret - det er det kaninlegetøj kattene IKKE bruger du opbevarer i en pose eller? Jeg tænkte at ville fryse det meste ned og så have 1-2 stykke liggende i “kattekassen” sammen med resten af legetøjet… skal det være i pose, når kattene ikke bruger dem? Altså er det noget der kan ligge fremme på lige fod med det andet legetøj?

[QUOTE=Juvena;1204894]Vores misser ELSKER også alt kaninlegetøj - og det heldige ved det hele er vi er selvforsynende :thumbup: og vi har aldrig frosset nogle af vores ned og har ej heller haft kryb og meget af vores er også min. 1 år (vi opbevarer vores i en lukket pose) gammelt normalt holder de så heller ikke ret meget mere end det år og så skal de skiftes for så har de fået nok bank. :høhø:

Men generelt er vores katte meget glade for alt slags legetøj hvilket også gør man tit kan ende op med ret meget legetøj :ups: tør slet ikke fortælle alt hvad de har. Og da slet ikke i et åbent forum, manden ville få ét føl [/QUOTE]

Mine ELSKER knitrebolde:

Pompon bolde (specielt dem som også har en lillesmugle af det der knitrepapir i, som ovenstående er lavet af!)

Minkhaler!:

Bordtennisbolde:

Hoppebolde:

Papkasser:
[video=youtube_share;J11uu8L8FTY]BIG CATS like boxes too! - YouTube

Og ikke mindst hjemmegjorte Filtbolde og hæklede mus & bolde!

Hawai har en helt bestemt stor hjemmehæklet rotte, som hun slæææææber rundt på og så råååber hun samtidigt (hvilket lyder lidt sjovt når hun har munden fuld af hæklet rotte! :smiley: ).

/Mette

Note: alle billeder er “lånt” af Google… (det var nemmere end at selv tage billeder og uploade… :wink: )

Her er Findus’ yndlingsleg at nærmest tømme Pouls skab for tøj selv tøjet der hænger på bøjle. Den anden dag kom Poul op til mig og så sådan ud:uha: for udover hans tunge morgenkåbe var også et par cowboybukser, et par tykke jogginbukser og en arbejdsskjorte (den er vamset og tung) hevet ud af skabet og lå nu rundt om på gulvet. Det ene par bukser lå i vores seng. Findus kan åbne soveværelses-skydedørene og det er åbenbart Pouls tøj der er sjovest. Nogen ganga kan jeg høre når Finsud laver unoder for han siger lyder der ligner en mor-lyd når han tømmer bøjler og hylder i skabene. Tossede kat (kan ikke “klage” til opdrætter for han er hjemmegjort):ups:

Papkasser alle elsker papkasser.

Opdatering:

Kaninpoter: ET STORT HIT :thumbup:
Minkhaler: Nej fy for den da… han er nærmest bange for den :høhø:

Kaninmus: Elsker dem… her sover han med en:

[QUOTE=MetteMånedal;1204924]Haha, nej det er ikke alt der skal deles med ægtemanden :tihi:

Skal lige forstå dig ret - det er det kaninlegetøj kattene IKKE bruger du opbevarer i en pose eller? Jeg tænkte at ville fryse det meste ned og så have 1-2 stykke liggende i “kattekassen” sammen med resten af legetøjet… skal det være i pose, når kattene ikke bruger dem? Altså er det noget der kan ligge fremme på lige fod med det andet legetøj?[/QUOTE]

Dem de bruger er fremme i hytten på lige fod med alt andet legetøj og dem som ikke er i brug er pakket i en lukket pose og så ind i skabet hvor vi har de ting de ikke pt. bruger :slight_smile:

Her hjemme har vi især ét stykke legetøj som alle vores katte (ung som gammel) er helt pjattet med…

//youtu.be/5Hl4DusQgag

KÆMPE hit :thumbup:

Mine to eeelsker drillepinde (i hvert fald når vi leger med dem). De ved godt hvad der skal ske, når det bliver hevet frem fra skuffen. :wink:
Ofelia kan også finde på at lege med det selv, og skal gerne slæbe det rundt i hele huset. Om aftenen når vi sidder i stuen og ser noget i tv, går hun også gerne i legetøjskurven, som står fremme, og finder noget frem hun selv kan lege med. Gerne minkhaler, men også bolde, plysmus, fjer eller andet bliver fundet frem fra kassen.

Jeg tror ikke de hader noget, men der er ting de finder mindre interessant end andet. Og det bliver ignoreret. Det er mest større legesager. Bamser af forskellig art er ikke så populære, ej heller kradsemåtter til at ligge på gulvet. Nej nej, gulvtæpper er meget bedre at kradse i. :wink:

[QUOTE=Juvena;1205516]Her hjemme har vi især ét stykke legetøj som alle vores katte (ung som gammel) er helt pjattet med…

//youtu.be/5Hl4DusQgag

KÆMPE hit :thumbup:[/QUOTE]

Hvad hedder sådan en dims? Og hvor kan den købes?