Hade- og yndlingslegetøjet?

Indrømmet - har købt alt alt for meget kattelegetøj og størstedelen har ingen interesse overhovedet.
Men disse to ting har fået en speciel plads i Dexters hjerte.

Bamsen: Han HADER den… ligger den i sofaen vil han IKKE være der! Synes ellers den er så sød, den har en knitrelyd som han blev utryg ved, så jeg åbnede den og fjernede knitrepapiret… og sprøjtede den med Catnip… absolut ingen effekt. Han bakker hver gang jeg viser ham den :tihi:

Store sugerør der er klippet: Han ELSKER dem. Og vi kan bruge lang lang tid på at jeg kaster dem og han henter dem tilbage til mig igen, præcist som en hund :hjerte:

Hvad er jeres hade og yndlingslegetøj?

Mine ELSKER: drillepinde af enhver art, papirkugler, og kaninpoter. Især kaninpoter er en succes - de bliver kastet rundt, sovet med, og så er apport for den mindste fis fantastisk når det involverer en pote.
Tror ikke de decideret hader eller er bange for noget, men ALT legetøj foruden det ovenstående (og som jeg har brugt masser af penge på), siger dem absolut intet!

Det eneste, jeg tror, mine for alvor hader, er støvsugeren :slight_smile:

Deres absolutte yndlingslegetøj, som aldrig går af mode, er legetunnelen. Plus DaBird og fjerpinde. Der er ikke meget af ALT de andet, de gider. Ikke i længere tid.

mine hader ikke noget, de er ligeglade men hader ikke.

Elsker: de grønne snore fra zooplus kasserne (selv vores 5 årige Exo hopper rundt og leget med dem) en knækket pind (tyk plastic) fra et tørrestativ.

Ellers er der papirskugler, små stykker skind, Byb-mus, forskellige kugler, små bøtter fra min søns blodsukker strips, tomme wc ruller og self alt der kan sjæles.

IMO det meste købe legetøj er spild af penge.
Jeg har dog prøvet de der kugle baner som er lukkede dem kan drengene godt lide men de elsker altså også kugler :thumbup:

de grønne snore fra zooplus kasserne ?? Hvad er det?

[QUOTE=LadyS;1204492]mine hader ikke noget, de er ligeglade men hader ikke.

Elsker: de grønne snore fra zooplus kasserne (selv vores 5 årige Exo hopper rundt og leget med dem) en knækket pind (tyk plastic) fra et tørrestativ.

Ellers er der papirskugler, små stykker skind, Byb-mus, forskellige kugler, små bøtter fra min søns blodsukker strips, tomme wc ruller og self alt der kan sjæles.

IMO det meste købe legetøj er spild af penge.
Jeg har dog prøvet de der kugle baner som er lukkede dem kan drengene godt lide men de elsker altså også kugler :thumbup:[/QUOTE]

Må prøve med en tunnel, den må være hyggelig at lege i :slight_smile:

[QUOTE=galath;1204491]Det eneste, jeg tror, mine for alvor hader, er støvsugeren :slight_smile:

Deres absolutte yndlingslegetøj, som aldrig går af mode, er legetunnelen. Plus DaBird og fjerpinde. Der er ikke meget af ALT de andet, de gider. Ikke i længere tid.[/QUOTE]

Kaninpoter? :slight_smile:

[QUOTE=DK Astani;1204490]Mine ELSKER: drillepinde af enhver art, papirkugler, og kaninpoter. Især kaninpoter er en succes - de bliver kastet rundt, sovet med, og så er apport for den mindste fis fantastisk når det involverer en pote.
Tror ikke de decideret hader eller er bange for noget, men ALT legetøj foruden det ovenstående (og som jeg har brugt masser af penge på), siger dem absolut intet![/QUOTE]

kasserne fra Zooplus har nogle grønne snore/bånd bundet omkring, de er helt vilde med dem, både at lege med dem selv og os der leger med dem . Der er to typer blød plastic og nogle smallere lidt hårdere typer. De bliver skiftet ud jævnligt :slight_smile:

Mine er helt tossede med kanintotter, poter, og minkhaler. DaBirden er også et hit samt bøllebankspuder fra Brita. Kraka og søskende er de eneste der har brugt den skinde med kuglen i, siatalerne gider den ikke.
Men jeg har også al muligt andet skrammel, som de ikke gider :høhø:

Hvor har i købt de der kanintotter, poter og så videre?

www.jekas.dk :slight_smile:

Har fyldt en masse i kurven nu… men hvad er det hun mener, omkring opbevaring? Hun skriver ved flere af tingene, f.eks. kaninpoterne: Opbevaring - køber du en større portion af gangen - læg det i fryseren i en lukket pose og tag det op - efter behov.
Hvorfor?

[QUOTE=MetteMånedal;1204502]Har fyldt en masse i kurven nu… men hvad er det hun mener, omkring opbevaring? Hun skriver ved flere af tingene, f.eks. kaninpoterne: Opbevaring - køber du en større portion af gangen - læg det i fryseren i en lukket pose og tag det op - efter behov.
Hvorfor?[/QUOTE]

Forestiller mig det beholder lugten på den måde, men aner det ikke :slight_smile: Jeg har aldrig haft noget i fryseren :slight_smile: Prøv at spørg :slight_smile:

Vores har vidst ikke noget de hader, men en hel masse de bare ikke gider:tihi:
Men Mille elsker papir, hun kan flænse, så noter og andre vigtige papirer skal ikke ligge fremme:)
Jeppe har én kaninhale, han elsker og det er kun den der duer, i perioder kan en bestemt slags bolde også bruges:)

I øjeblikket har de begge en del sjov, med at lege med de der oksehudsstænger, man kan købe til hunde…
Vi kom frem til at det nok var bedre for dem at gnave i, end mine briller:tihi:

Det kunne være man skulle lave en tråd med hjemmelavede bøllebankspuder (med rørret katteurt i og catnip påsprøjtet)…og eventuelt fjer i måsen:tihi:

[QUOTE=MetteMånedal;1204502]Har fyldt en masse i kurven nu… men hvad er det hun mener, omkring opbevaring? Hun skriver ved flere af tingene, f.eks. kaninpoterne: Opbevaring - køber du en større portion af gangen - læg det i fryseren i en lukket pose og tag det op - efter behov.
Hvorfor?[/QUOTE]

Der kan gå utøj i dem i form af pelsklaner. Jeg døjede en lille smule med dem for et års tid siden. De forsvandt efter jeg smed en kaninhale ud… Derfor skal de opbevares i fryseren når de ikke bruges

tror ikke rigtig vores smølfekatte har noget hade-legetøj, ihvertfald leger de med alt det de har og helst det hele på en gang og de har ret meget så det flyder med legetøj overalt.
dog er favoritten den her pink kong kickaroo, det er bare hittet over dem alle, de har en anden kong osse som er i cowboystof, den er osse ok, men den her er bare no 1

Herhjemme er en drillepind med fjer på det bedste…
Det kan godt nok få gang i dem…

Mine er ligeglade med det meste efter de er blevet voksne…
Sjovt nok har de hver deres legetøj som de ikke deler. Drengen har sin Ikea mus som han vil gøre rigtig meget for og kan blive ved med at apportere lige så længe som han kan lokke folk til at kaste den. Den bliver tit duttet på gæster, det er meget nuttet. Hunnen elsker mine hårelastikker, sådan nogle tykke nogle. Drillepinde er også gode, men så skal der være et menneske i den anden ende :slight_smile:

Mine har altid været glade for dem. De har haft sådan en her:

og lige nu har de sådan en her: