Hadibadjas B-kuld

Tusind tak Lone! :tak: Det var delvist sagt i sjov, men hvis det hele kan passe sammen og du virkelig gider køre den omvej (så vidt jeg husker bor du ikke lige i nærheden af Hillerød), så vil jeg rigtig gerne med! :smil:

Så pyt, da - ville jo foretrække helgardering, men det må vel gælde for en garanti… :smirk:

Hvis det bliver når jeg har fri tager jeg såmen gerne turen :slight_smile:

3 Synes om

Gør hun det, så hopper jeg også med her. Vi kan også sagtens samle @galath op på vejen hvis det er :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Det gør jeg gerne.

1 Synes om

Så er der oprettet en tråd med afstemning og datoer for et evt. killingenus.
Linket er her.

…eftersom jeg åbenbart er en klovn til at oprette afstemninger er den første afstemning lukket. En ny indsat hvor man kan vælge flere datoer i stedet for kun en,… sorry. My mistake :see_no_evil:. Det er stadigvæk i samme tråd.

Der var 4 brugere der havde stemt. Er I søde at stemme igen? Takker!

2 Synes om

Det skal ikke være nogen hemmelighed at Juliet og især Zilla i den grad har syntes de var nogle små møgbæster der bare skulle skride.

Zilla, synes stadigvæk de er dumme og grimme, men ikke mere andet end at jeg får skældud af hende når jeg siger hun skal opføre dig ordentligt.

Juliet er ved at give op …jamen så okay da.

Skal vi være venner?

…tror du godt jeg kan ligge mig her?

…og det gjorde hun så, da Pallas kom løbende og lagde sig, sådan bare lige ved siden af mormor-monsteret

19 Synes om

Dejligt at se! Øvelse gør mester :hoho: Vores maine coon kastrat tager også lidt tid om at øve sig hvert år når killingesæsonen starter op :smil:

2 Synes om

De mødte Frederik ret hurtigt, og han er ligeglad med dem ret hurtigt ved jeg fra plejekillingerne.

Men Juliet fik en del tæv af Mira tidligt i forløbet hvor Mira var meget beskyttende, så meget at jeg har frygtet at de ikke kunne blive gode venner igen. Så jeg er fantastisk glad for at se Juliet er ved at bløde op igen… også ift. Mira.

EDIT: første gang jeg har hunkatte i huset sammen med killinger. Plejekillingerne havde jo ingen mor, så der har været ting at observere og lære af i den grad

4 Synes om

Hippy er blevet neutraliseret, og det har i den grad gjort en forskel ift. killingerne. Nu vil hun lege med dem, hun kalder på dem og forsøger at nusse om dem. Det er en 180 grader vending ift. hvordan hun var som fertil. Killingerne kunne heller ikke helt finde ud af det - at hun gik fra i den grad at ville slå dem ihjel til at ville lege. Det tog en dag fra hendes neutralisering. Det havde jeg virkelig ikke set komme - at ændringen ville være SÅ stor.

11 Synes om

Hvornår er hun blevet det?

Det er lidt over en uge siden. Mira blev klaret i samme hug

1 Synes om

Dejligt at høre at Hippy trives med det :slightly_smiling_face:

Ja, hun er en helt anden kat. Desværre kan Mira og Zilla stadigvæk ikke ret godt lide hende. Men Hippy har det 100 % bedre som neutraliseret end som fertil, det er meget tydeligt. Her er meget mindre stress i huset end før!

5 Synes om

Sådan en gang vask er nu godt :heart:

Mon der gemmer sig nogen under tæppet?

Du skal vaskes skal du

Nu er vi gået i seng!

Min keeper, som begynder at se lidt langhåret ud igen visse steder. Hun har virkelig givet hovedbrud

19 Synes om

De er godt blevet store… :heart_eyes_cat: Det er ikke altid man er lige enige om det vaskeri :smile:
Har du dem alle afsat? :slightly_smiling_face:

Nej, endnu er der faktisk ikke nogen af dem afsat :s:

Ret skal være ret, de er først sat officielt til salg da de var 12 uger (14 uger på lørdag). Der var noget udviklingsmæssigt som gjorde at jeg simpelthen ikke kunne bestemme mig for hvilke 2 der skulle blive boende.

Der kommer en familie i vinterferien og kigger på 2 af dem. Igår snakkede jeg også med en der lød lovende, men der var nogen ting der alligevel får mig til at tvivle på om vedkommende kunne falde fra. Og jeg har haft en del henvendelser også hvor jeg ikke vil sælge til vedkommende, og også nogen der har aflyst selv efter at have villet være på besøg. Så intet er sikkert endnu.

2 Synes om

Det kommer nok :slightly_smiling_face: Det vigtigste er jo den rigtige familie byder sig :slightly_smiling_face:

2 Synes om

:hjertehop: :hjertehop:

20 Synes om