Hadibadja killingenus i Slagelse

EDIT: GÅ VENLIGST TIL AFSTEMNING 2. klokkede i det med oprettelsen af den første

Så prøver vi at se om det kan lade sig gøre. Følgende datoer er i spil.

Tidspunktet kan komme på senere, men jeg tænker umiddelbart tidlig eftermiddag også nogle timer frem… en 3-4 stykker vil jeg tro

Datoerne:

  • Lørdag 18/1
  • Lørdag 25/1
  • Lørdag 1/2
  • Lørdag 8/2

0 vælgere

1 Synes om

Jeg kom til at vælge 18. januar - egentlig ville jeg have valgt dem alle, for jeg kan alle dage. Jeg ved ikke, om det er med vilje, du har lavet afstemningen sådan, at man kun kan vælge én dato? Man kan nemlig godt lave den sådan, at man kan vælge flere.

Tak for info @galath, det vidste jeg ikke man kunne :see_no_evil:

Kan jeg ændre det… eller er jeg nødt til at slette og lave en ny? Kan man også lave det så man kan se hvem der har stemt? For jeg kan kun se hvilke dage der er stemt på…

Skal vist lidt ændringer til :see_no_evil::see_no_evil:

Ja, det kan du godt. Ved type skal du vælge Flere valg, og under tekstboksen skal der flueben i Vis hvem der har stemt (eller hvad der nu står).

Har lige kigget. Herfra tlf ser det ud til at jeg bliver nødt til at slette og oprette en ny

Så prøver vi lige igen… Vi er nogen der ikke er lige gode til det der computerhejs. Jeg har lukket den første afstemning og oprettet en ny, hvor man kan stemme flere gange. Er I søde og stemme igen jer der har stemt?

EDIT: DEN SIDSTE DATO SKULLE VÆRE 8/2… MÅ IKKE RETTE DET FOR SYSTEMET :see_no_evil:

  • Lørdag 18/1
  • Lørdag 25/1
  • Lørdag 1/2
  • Lørdag 8/1

0 vælgere

Du mener nok lørdag 8/2 :wink: Det tror jeg til gengæld, du kan rette uden at skulle lave afstemningen om.

nej, det må jeg ikke. Kæft hvor kører det bare ikke for mig. @galath hvis du må som administrator, kan du rette det som administrator? For jeg må ikke

Nej, det må jeg så heller ikke …

Men mon ikke folk kan regne det ud. Nu har vi jo også gjort opmærksom på det :slight_smile: Og den 8. januar er i dag, så det ville ikke give så meget mening.

nej, det må jeg ikke. Kæft hvor kører det bare ikke for mig. @galath hvis du må som administrator, vil du så rette det?

Jeg har kun stemt på d. 8.02. Jeg kan evt. også andre dage, og evt. ikke engang d. 8.02. Kommer an på om jeg er flyttet hjem (fra genhusningen), har overskud til det, og om Lone kan samme dag. Men jeg vil frygtelig gerne med. :slight_smile:

1 Synes om

Jeg kan alle dagene, undtagen den 18/1.

Og vi tager det som det kommer… så ro på Ea :heart:Vi finder ud af det.

2 Synes om

Ja enig, det kigger vi på. Lad være med at få stress over det :slight_smile:

… og hvis du så ikke kan alligevel/har overskuddet og har skrevet du kan, jamen så giver du bare et afbud. Jeg kender selv om nogen til ikke at have overskuddet til at tage afsted.

1 Synes om

Ja og I her inde kender mig jo heldigvis godt nok til at vide, at mit overskud er småt og jeg er voldsom stresset for tiden, og har forståelse for det. Nævnte det også mest blot for at sige, jeg kommer hvis det kan lade sig gøre. Og jeg tænker en omgang killinger må være godt for mit velbefindende. :wink:

4 Synes om

Okay det ser ud til at blive lørdag 1. feb eller lørdag 8. feb.

Jeg skal lige have koordineret nogle andre aftaler. Så snart det er sket, så melder jeg den endelige dato ud.

4 Synes om

UPS - har lige konstateret, at jeg har misset en aftale d. 1/2, så har rettet min afstemning… :flushed:

Godtså skulle lige have koordineret dyrlægebesøg og have talt frem og være sikker på at killingenus ikke kolliderede med neutraliseringsdag :wink:

Datoen for killingenus bliver lørdag d. 8/2.… fra kl. 13 tænker jeg og frem til sidst på eftermiddagen, så bliver jeg nok nødt til at smider jer ud :wink:

4 Synes om

Det er ingen skam at gå, når man bliver smidt ud … :cool:
Hvad med parkering? Jeg har jo været der før og ved, der ikke er voldsomt meget plads foran huset …

I holder bare langs med fortovet når I kommer (som du har gjort de andre gange du har været her). Det gør de andre på vejen hvis de har mange gæster, og det har vi også gjort før, det kan godt fungere. Fordelen er at det er en lukket vej, så der kommer normalt ikke så mange biler hernede :slight_smile:

2 Synes om

Så hvad siger jyderne? Hvis det er en dag, der kan fungere for jer, vil jeg jo stadig gerne samles op. Evt. på pendlerparkeringen i Vissenbjerg (ligger lige til højre for afkørslen).