Ja jeg ønsker mig altså en hængekøje til haven, men pt syntes jeg ikke lige der i budgettet er 1500 kr til en sådan, måske en kattegal kender andre forhandlere af denne model der ligner denne her, som ikke koster 1500 kr ?
Hvad jeg lige hurtigt kunne finde ![]()
Ikea har også hængekøje på stativ - prøv evt at søge på deres hjemmeside
Tak skal I have, men desværre er der ikke nogen af dem som er samme kraftige kvalitet. Må nok i gang med at sparer op i stedet ![]()
Ja hvis du vil have en fatboy - eller noget i stil med den - så koster det noget mere… du kan evt. holde øje på dba/gulgratis
Blandt mine hittekatteting har jeg en hængekøje. Men det er en der skal hænges op mellem to træer. Så vidt jeg husker er den nærmest hæklet og i stærke pangfarver.
Lidt anderledes men til gengæld er prisen også overkommelig (100 kr plus porto) som man kan spare hvis jeg skal tage den med til Nr. Åby
Den her fra Harald Skrald er virkelig fed:
Tak skal I alle have, er lige kommet hjem fra Harald Nyborg, den de havde derude, syntes jeg virkede som noget makværk der ikke holder i længden, så endte med den fra Bilka da svigermor var så sød at give mig min fødselsdagsgave på forskud da, de er i Tyrkiet på dagen ![]()