Hængekøje til væg?

jeg har tidligere haft 2 hængekøjer monteret på vores ene væg og de var ofte i brug, men efter en gang flytning rundt på møbler og maling af vægge, aner jeg simpelthen ikke hvor jeg har gjort af dem, har nok ryddet for godt ud i tingene ss

Tænkte på om nogen lå inde med links til hvor disse kan bestilles til en overkommelig sum ?

MVH
Gitte

På zooplus har de dem til en meget rimelig penge

Jeg har vist stadig et par stykker… kr 300,- stk ex forsendelse

Eij altså, nu kom jeg jo til at kigge på zooplus… Det skidt koster jo penge hver gang, heldigvis er der ikke mangle på foder endnu… Der bestilles ikke før…

Faldte for denne her, kan også fåes større…

tusind tak for hjælpen, må hellere få bestilt et par nye hjem
fandt dem til minus 35% på den tyske zooplus
mvh
Gitte

Ja, de er rigtig billige på zooplus :ok:
Og de er af en ganske udmærket kvalitet - i hvert fald til abyer :slight_smile:

Jeg har et par stykker til at ligge som aldrig er blevet pakket ud, men jeg håber en dag at finde plads til dem på væggen.

Brita har dem også :slight_smile:

Nemlig OG de kan købes i Middelfart…sålænge lager haves:)

[quote=kamikaze;474928]Nemlig OG de kan købes i Middelfart…sålænge lager haves:)
[/quote]

Hvordan er det man ved, hvad du har Brita??:øhmm:

Kikkede linket med hittekat, men der er ikke sket noget længe, vel ??
Hvor skal/kan man kikke henne??

Min lille hittekattehjemmeside er som sådan IKKE et købe/salgssted/hjemmeside. Den er lavet for at gøre opmærksom på det egentlige, nemlig de svigtede misser.

Den bedste måde at se hvad jeg har til salg er at besøge hittekattestanden på Jyrak’s internationale udstillinger…OG hvis man er afskåret fra det, at PB mig og spørge om jeg har det ene eller andet.
Eller måske kigge i de tråde der er lavet med smykker, krus, nullerputsenge etc…for der er lavet en del herinde.
Krusene sendes IKKE…det ER forsøgt og endte med en kasse skår.

P.t. er det dumt at maile mig…mit outlook er stadig i udu :venter: møjøv:argh: