Jeg har i over et år haft et hængeparti, nemlig at male dørkarme i stuen. I forbindelse med vi er ved at renovere vores baggang/køkken/gæstetoilet, blev jeg enig med mig selv om, at de karme lige så godt kunne blive malet, når jeg nu var i gang, så nu er det ENDELIG blevet gjort.
Jeg har ikke haft spisebord i hmmm 3 måneder tror jeg fordi jeg ikke gider slibe det og give det olie.
Der ud over mangler jeg at male hist og her i køkkenet efter der blev lavet nyt for 2 år siden.
Har sparet op til det i flere år… har nu penge nok…
Men jeg kan slet ikke overskue projektet…. alt skal ned - så rummet er gabende tomt… og så skal der bare bygges op fra NUL…
El, skabe, hårde hvidevarer, nyt loft, nyt gulv…
Jeg hiver selv med glæde det gamle ned - det er GRIMT, skønt jeg har den dejligste pink på alle køkkenlåger
Men… alene tanken om at få puslespillet med diverse murere, blikkenslagere, tømrere, malere osv til at gå op i en højere enhed…
Skal også lige have søgt om at banke en skorsten ned derude - det vil give en dejlig ekstra plads…
ELSKER at hærge og rive og flå ting ned :høhø::høhø:… men resten af det, kan jeg godt undvære…
Jeg er mest til at tage det i små etaper, for jeg skal også have fjernet en dør og en dørkarm og have det blændet af… og hvis jeg nu tog det lidt i etaper… så ville jeg beholde komfuret og bordet ved vasken - så jeg stadig kan lave mad og vaske op…
Vi skal ha malet i vores sove værelse. Det har den klameste røde farve som min mand har valgt før han mødte mig. I år har vi så fået købt malingen, så nu er vi på vej
Ha-ha - jeg malede mine karme i efterårsferien. Og jeg siger IKKE, hvor mange år, projektet har været undervejs.
Til gengæld mangler der stadig gulv i en tredjedel af vores hobbykælder. Vinylen blev pillet af pga. en vandskade for nogle år siden, men da vi ikke selv kan lægge nyt gulv, så må det vente til vi har ressourcer til at få nogen til at gøre det for os.
Faktisk er de fleste ventende projekter på standby af økonomiske grunde (såsom reparation af brusenichen, udskiftning af yderdøre og resten af vinduerne, omlægning af sten på havegange, reparation af trappesten og skorsten osv.osv…)
Vil nøjes med at skrive MANGE, men jeg har en seddel hængende, hvor de står. Det lykkes af og til at få slettet nogle, men nye kommer jo til.
Når jeg så synes, jeg aldrig får nået noget, kigger jeg bare på sedlen og ser, hvor mange der faktisk er streget over.
Mange! Nyt køkkengulv, der har trængt de sidste 3, 4 eller er det 5 år? Men men men, der skal købes et gulv af en slags, det gamle skal fjernes, og de nye lister skal på - og hvordan lige?? Køkkenet er banegården i huset og forbindelsesleddet til næsten alle rum, så alle unger skal være sendt ud af huset på en gang. Og så tænker jeg om manden nu også kun har de to tommelfingre, han påstår, han har. Det er nok der hunden ligger begravet
tror faktisk ikke vi har nogle hængepartier som sådan lige nu og det er kun fordi vi lige har fået malet loftet i kontoret som har været planlagt i øhhhhhh snart 7 år, men indtil i sidste uge var det så osse et hængeparti uden lige.
ellers har vi snakket om at få sat nye hylder osv op ude i værkstedet samt at få et arbejdsbord derud, men det er endnu kun på tanke.stadiet, så det er vel ikke et hængeparti
Nøj hvor er jeg glad for jeg ikke er ene om at have hængepartier
Det er ski lidt underligt at se på dørkarmene nu. De har altid været grå men nu er de hvide… Nå de skal males 2. gang i eftermiddag (er SÅ spændt på at se det færdige resultat)
Har lige lavet en liste over mine Vorbasse-hængepartier.
40 nullerputsenge
20 burhængekøjer
20 par grydelapper i missestof
10 ovnhandsker i missestof
15 transporttæpper
5 hvedevarmepuder uformet som en mis
5 krøyerkuglepuder/sækkestole
Jøsses, jeg skal da vist have travlt, for det giver 115 hængepartier
mine er vidst ikke såååå store… jeg har værken hus eller have
Men jeghar 7 portrætter jeg skal have lavet inden 1. dec. (de skal bruges til julegave)
et kradsetræ - gulv til loft, som skal samles, inden babyen flytter ind.
et gulv der skal vaskes med specielt hurlumhej, fordi lakken er noget gejl.
have fat i viceværten ang. ovennævnte gulv
have fat i viceværten om mit køkkenskab, som ser ud som om det er ved at slippe væggen.
have flyttet de ting jeg ikk bruger i kælderen.