Igår aftes observerede jeg, at vores gamle dreng Milo (burmeser på 13 år), havde indtørret afføring ved haleroden - jeg får ham vasket med vådservietter (til dyr) og klippet den lille klump afføring af der var for indtørret til at jeg kunne vaske det væk- jeg var IKKE populær ![]()
Dog observere jeg at mens jeg vasker, kommer der frisk afføring på servietten? Og det var der altså ikke noget af da jeg gik igang.
Jeg observerer så, at det er som om han har en bule ved endetarmen, eller at den ligesom er hævet i den ene side ![]()
Han spiser, leger og er som vanligt, men bør jeg ringe til dyrlægen idag, når de åbner, eller kan man tillade sig at se tiden an? Som sagt er han fuldstændig som vanlig, men han er jo en ældre fyr, og mit et og alt, så jeg tager ingen chancer, men det gør også at jeg indimellem ringer til dyrlægen for ingenting, så jeg tænkte jeg lige ville høre jer herinde først…
Jeg kan prøve at lægge et billede ind af hvordan det ser ud, men da jeg er på nattevagt ligenu, kan jeg desværre ikke lige gøre det før efter klokken 07.