Hævet og øm pote

Godmorgen…
opdagede igår aftes at min kat humpede. Den højre bagpote er meget hævet. Hun piver når jeg prøver at undersøge den.
Nogen der har prøvet noget lign.???
tænker jeg vil se tiden lidt an, for hun har det ellers okay.

God pinse,

Den er højst sansynligt betændt, så afsted til dyrlægen med hende. Hvis hun er udekat, så er hun nok blevet bidt bagbenet.

[QUOTE=MadsenLarsen;1069209]Godmorgen…
opdagede igår aftes at min kat humpede. Den højre bagpote er meget hævet. Hun piver når jeg prøver at undersøge den.
Nogen der har prøvet noget lign.???
tænker jeg vil se tiden lidt an, for hun har det ellers okay.

God pinse,[/QUOTE]

Hvis poten er meget hævet, og hun piver, når du forsøger, at undersøge så er det sikkert

1. betændt

2. smerteligt

• jeg ville ikke skrive på et forum(eller se tiden an…), men ringe til dyrlægen…

Tak for jeres svar.

Ringer også til dyrlægen her kl. 9.00. For hun vil slet ikke støtte på den, når hun går.
Lige nu sidder hun ved døren og gerne vil ud. Men det er nok ikke en god idé… vi er dog ikke helt enige:-)

[QUOTE=MadsenLarsen;1069222]Tak for jeres svar.

Ringer også til dyrlægen her kl. 9.00. For hun vil slet ikke støtte på den, når hun går.
Lige nu sidder hun ved døren og gerne vil ud. Men det er nok ikke en god idé… vi er dog ikke helt enige:-)[/QUOTE]

Det lyder godt :smiley: Hold hende endelig inde så I kan komme afsted til dyrlægen …

Så har vi været til dyrlægen. Hun havde feber, og hun havde en byld efter slagsmål.
Så hun fik noget smertestillende, antibeotika. Og så skar han hul på bylden.
Hun skal være inde i 2-3 dage.
Hun har det allerede lidt bedre, og kan støtte lidt på poten nu.

[QUOTE=MadsenLarsen;1069481]Så har vi været til dyrlægen. Hun havde feber, og hun havde en byld efter slagsmål.
Så hun fik noget smertestillende, antibeotika. Og så skar han hul på bylden.
Hun skal være inde i 2-3 dage.
Hun har det allerede lidt bedre, og kan støtte lidt på poten nu.[/QUOTE]

Godt du kom afsted med hende :smiley: God bedring til hende!