Opdagede lige, at Bailey er en smule hævet under hagen. Når man tager fat i skindet føles det en smule ‘tykt’, men det er åbenbart ikke ømt - jeg må i hvert fald gerne nulre og pille ved det.
Det er ikke helt ude på hagespidsen - nærmest lige under mundvigen.
Og det er lige midt under hagen - ikke ud mod siderne.
Han virker umiddelbart ikke skidt tilpas på nogen måde. Og jeg kan ikke rigtigt se nogen skader på huden.
Jeg har været på døgnvagt, så måske kan det allerede have været der i går. (Men kæresten lægger jo ofte ikke mærke til sådan noget…)
Kan det bare være et stik? Myggestik måske? Bi- eller hvepsestik ville vel være ømt og ret hårdt…? :? Misserne har jo adgang til indhegnet have, og jager insekter hver dag…:S
Ringede til Skovlunde, men nåede desværre lige præcist ikke at få fat i Stig i hans telefontid, men jeg talte med ‘klinikdamen’ (eller hvad sådan en nu hedder :høhø:) som gav mig besked på at holde øje med området. Hvis det hæver yderligere, så skal jeg ringe igen.
Stig er heldigvis på job indtil kl. 22 i aften. (Og Stig har i øvrigt fået besked om at ringe til mig i løbet af aftenen, da vi skal tale om Artemis’ videre medicinering - så kan jeg jo lige høre, hvad han siger til hævelsen…)
Har nogle herinde oplevet noget lignende?