Hævn over eksen

[QUOTE=Ann K;135129]En veninde opdagede ved en tilfældighed at kæresten gennem de sidste ca 6 måneder, havde en anden ved siden af… ikke nok med det - hun blev installeret i hans hjem, trods at han fortsatte forholdet til min uvidende veninde!!!
Min veninde samlede resolut sit vasketøj, gik hen til kæresten og bed den nye om at vaske det… ægte blondinedum - det kunne jo være at kæresten havde fået husholderske :fløjte:

Pludselig havde kæresten to eks’er -LOL[/QUOTE]

Men hvem siger den anden kvinde vidste noget om den første?
Jeg har aldrig fattet den med, at man bliver sur på elskerinden - det er sgu da manden, der er det største svin i denne sammenhæng!

hihi den var god Ann

[quote=Vivi_Fletcher;135132]Men hvem siger den anden kvinde vidste noget om den første?
Jeg har aldrig fattet den med, at man bliver sur på elskerinden - det er sgu da manden, der er det største svin i denne sammenhæng![/quote]

Den anden vidste intet om min veninde!
Og min veninde var faktisk ikke spor sur på hende… men rasende på kæresten.
Hævnen bestod i, at møde op på et tidspunkt, hvor hun vidste at den anden var til stede - og lade som om, at den anden ikke var andet end en tilfældig hushjælp… Noget kæresten tidligere havde talt om, at han gerne ville have…
Min venindes beskrivelse af den andens forvirring og begyndende raseri overfor kæresten, var guld værd! :wink:
Nå, ja - min veninde håbede da også på at den anden ville skrotte fjolset :slight_smile:
Hvilket skete… faktisk fulgtes de to ud af døren :smiley: