Hævn over eksen

Jeg snakkede med nogle veninder og de har virkelig sparket røvmed hævn over deres eks

Den ene skulle flytte sine ting. Hun var alene i deres gamle lejlighed, og beslutter sig for at PUTTE ET PAR REJER OP I GARDINSTÆNGERNE.
Her efter hang hun pænt gardin og stænger på plads igen…
Det blev sommer. Det lugtede. Lejlighed blev renset. Og Renset og renset.

Til sidst måtte eks og ny pige flytte.

Gardinstængerne tog de med!

Ja undskyld - den er led - men jeg kom altså til at grine. Meget…

:tihi::tihi:

Er det en joke eller er det virkelighed? For joken er noget længere, men nøjagtig den samme… Så hvis det er virkelighed… Mon så ikke hun har taget røven på dig? :stuck_out_tongue:

Jeg går så ikke ind for hævn, så må ærgerlig talt sige jeg ikke kan se det sjove i det :S

Det vil jeg da håbe, undrer mig også over rejer kan lugte så længe og så meget - men måske kan de :?

Den historie har jeg også hørt før -høhø Men sjov er den -dans

Hun tilbragte den første dag med at pakke alt ned i kasser.

Den anden dag kom flyttefirmaet og hentede det hele.

Den tredje dag satte hun sig for sidste gang ned ved det skønne spisebord, tændte et par levende lys, satte noget god musik på og spiste en stor portion friske rejer, lidt russisk kaviar og drak en flaske Chardonnay.

Da hun havde spist, gik hun rundt i hvert eneste rum og stoppede rejerester ind i enderne på alle gardinstængerne !

Så gjorde hun køkkenet rent og forlod huset.

Da manden kom tilbage til huset med sin nye kæreste, var de første dage præget af lutter lykke og glæde. Så begyndte huset så småt at lugte. De prøvede alt - støvsugede, vaskede, luftede ud.

Ventilationskanalerne blev tjekket for at finde eventuelle døde mus og rotter, tæpperne blev renset, og duftblokke og luftfriskere blev hængt op overalt.

Skadedyrsbekæmpere blev hidkaldt og iværksatte gasbekæmpning af lugten, og det betød at det lykkelige par måtte flytte ud i nogle dage. Til sidst blev de gamle stråtapeter revet ned og erstattet med papirtapet.

Intet hjalp.

Vennerne holdt op med at komme på besøg.
Håndværkere og andre arbejdere gjorde alt for ikke at komme til at arbejde i huset. Hushjælpen sagde sit job op.

På det tidspunkt kunne de heller ikke selv holde stanken ud mere, så de besluttede sig for at flytte. En måned senere havde de endnu ikke fået solgt huset, selv om prisen nu var halveret.

Rygterne gik, og ejendomsmægleren holdt op med at svare på deres opringninger. Til sidst var de nødt til at optage et stort banklån for at betale for et nyt hus.

Eks-konen ringede til manden og spurgte hvordan det gik.

Han fortalte hende hele historien om det rådnende hus.

Hun lyttede medfølende og sagde, at hun savnede sit gamle hjem forfærdelig meget og at hun godt kunne tænke sig at købe huset tilbage. Manden var sikker på, at eks-konen ikke vidste hvor galt det stod til, så han gik med til at sælge huset til hende for en tiendedel af markedsprisen på betingelse af, at hun skrev under på kontrakten samme dag. Det sagde hun ja til.

En uge senere stod manden og hans kæreste i huset for sidste gang - de lo lykkeligt. De var lettede da flyttefirmaet kom og hentede alle deres ting for at køre dem til det nye hus.

…inklusiv gardinstængerne…!

Jeg aner det ikke… Men mon ikke isåfald at rejerne var faldet af når man tog gardinstængerne ned?

[quote=lenschow;134180]Jeg snakkede med nogle veninder og de har virkelig sparket røvmed hævn over deres eks

Den ene skulle flytte sine ting. Hun var alene i deres gamle lejlighed, og beslutter sig for at PUTTE ET PAR REJER OP I GARDINSTÆNGERNE.
Her efter hang hun pænt gardin og stænger på plads igen…
Det blev sommer. Det lugtede. Lejlighed blev renset. Og Renset og renset.

Til sidst måtte eks og ny pige flytte.

Gardinstængerne tog de med!

Ja undskyld - den er led - men jeg kom altså til at grine. Meget…

:tihi::tihi:[/quote]

Som Nat siger har din veninde vist taget en gammel historie til sig som sin egen, eller også er hun blevet inspireret af den :wink:

-LOL-LOL-LOL-LOL
Kente den godt, den er bare i orden.

Hun siger hun er inspireret:-)

Jeg tør ikke lægge hovedet på blokken. Med al den pis jeg tar på mine venner, så…

men hun fortalte godt nok at idéen kom fra en gammel vits.

:slight_smile:

Jeg synes den er herlig!

Jeg nøjes med at kaste en MCO, hvis mine eks kommer her. Pia og jeg skal have t-shirts, har vi snakket om. Med lede fotos af Tara, også skal der stå
“Jeg har en MCO - og jeg er ikke bange for at bruge den!”

:slight_smile:

Selv om jeg naturligvis aldrig kunne løfte Tara i strakt arm, men det er ikke så vigtigt. Det er truslen i det, der gælder!
:-)))))

Åh vi er fjollede

Nej, der er jo de der endestykker på.

-høhø Jeg synes også det er en sjov historie.

Synes da også det er en sjov historie, men tror ikke rigtigt på den. Rejer plejer da at tørre fuldstændig ind kan jeg se, når misserne ikke har spist deres rejer. Jeg har selvfølgelig ikke prøvet at lugte til dem.

Ja, historien er meget sjov, men jeg tror nu ikke at et par rejer bliver ved med at lugte ret længe da de langsomt vil tørre helt ind :tihi:

[quote=lenschow;134246]Hun siger hun er inspireret:-)

Jeg tør ikke lægge hovedet på blokken. Med al den pis jeg tar på mine venner, så…

men hun fortalte godt nok at idéen kom fra en gammel vits.

:slight_smile:

Jeg synes den er herlig!

Jeg nøjes med at kaste en MCO, hvis mine eks kommer her. Pia og jeg skal have t-shirts, har vi snakket om. Med lede fotos af Tara, også skal der stå
“Jeg har en MCO - og jeg er ikke bange for at bruge den!”

:slight_smile:

Selv om jeg naturligvis aldrig kunne løfte Tara i strakt arm, men det er ikke så vigtigt. Det er truslen i det, der gælder!
:-)))))

Åh vi er fjollede[/quote]

Ja vi er fjollede, men vi har det sjovt :smiley:

Ja og det er det vigtigste:-)

Vi skal have de bluser!
hihi

[quote=lenschow;134685]Ja og det er det vigtigste:-)

Vi skal have de bluser!
hihi[/quote]

Det skal vi bare :wink:

jeg har overvejet det - men tør ikke -
x som jeg var kærester med i 3 mdr havde penge - mange af dem - og det samme galdt resten af familien, og der var kreativ bogføring for alle pengene - som i udenlandske datterselskaber, transaktioner til østen osv.
told og skat kom på besøg, men der manglede nogle ting bla en pc og nogle andre ting. jeg ved hvor de er- det samme gælder ex antal kilo kroner i kontanter, et bekendskab der er i skatteskjul, våben og andet godt.
det kriblede i mig for at sladre til told og skat om dem-det var ham der spændt ben for vores forhold. x skulle vælge mellem mig eller arven - ud røg jeg. mage til psyko familie har jeg aldrig mødt. 2900 happiness - bare i jylland!
men jeg tør ikke- for har på fornemmelsn at der falder brænde ned - og de skyr ingen midler !

ellers begrænser det sig vist til lidt sladder og den slags om andre ex’er.
kender en der har ødelagt et nyt forhold ved at ringe, sende trusser og andet godt

Jeg har aldrig haft behov for at hævne mig på nogen eks’er. Kan egentlig ikke se formålet med det …

Enig, Vivi, men alligevel morede jeg mig en del over landeplagen ‘Malene’ - den var en ørehænger og sjovt skrevet :tihi:

En veninde opdagede ved en tilfældighed at kæresten gennem de sidste ca 6 måneder, havde en anden ved siden af… ikke nok med det - hun blev installeret i hans hjem, trods at han fortsatte forholdet til min uvidende veninde!!!
Min veninde samlede resolut sit vasketøj, gik hen til kæresten og bed den nye om at vaske det… ægte blondinedum - det kunne jo være at kæresten havde fået husholderske :fløjte:

Pludselig havde kæresten to eks’er -LOL