Hailey - et fedtøre

Hailey er et værre fedtøre.
Eller nærmere, Hailey har hele to fedtører :høhø:

Hendes pels fedter meget bag begge ører, det ser jo ikke særlig pænt ud.
Har nogle af Jer et god råd til at dæmpe fedteriet lidt, så hendes lækre pels ikke klistrer så meget?

Det kunne være fodre , det tænker jeg …
Hvis du vílle vaske hende så har www.mysterycoons.dk en masse ting til fedte pels og andet rigtig gode produkter.

Hun får Hills killingefoder, det har hun fået altid og trives rigtig godt på det.
Og hvis det var foderrelateret, burde hun så ikke fedte på hele kroppen?

[quote=PiaR;287945]Hun får Hills killingefoder, det har hun fået altid og trives rigtig godt på det.
Og hvis det var foderrelateret, burde hun så ikke fedte på hele kroppen?[/quote]

Efter mine erfaringer så både ja og nej det kan svinge meget .
Syntes du skal stoppe med det killing foder og give alm foder det fik vi anbefalet af vores dyrelæge han siger det er spildt af penge det foder.

Du kan prøve at putte noget baby pudder på. Jeg ved ikke om det er permenent eller om det bare er en her og nu løsning, men det kunne prøves.

Næsten alle katte virker fedtede lige der, på semilanghår og langhårede katte ses det bare meget tydeligere.
Efter min erfaring så har det intet med foderet at gøre, jo hvis det er hele pelsen, men ikke kun det bag ørerne.

Den NFO som jeg går på udstilling med bliver vasket ekstra grundigt bag ørerne med degreaseren (affedter), og ellers er det ikke noget som jeg tager så tungt.

[quote=KKH;287991]Næsten alle katte virker fedtede lige der, på semilanghår og langhårede katte ses det bare meget tydeligere.
Efter min erfaring så har det intet med foderet at gøre, jo hvis det er hele pelsen, men ikke kun det bag ørerne.[/quote]

Det er kun bag ørene, hun er fedtet.

Hun skal have vasket halen i dag, den har en gul plet, så får hun lidt affedter bag ørerne ved samme lejlighed.