Håkon, 30/3 2013 - 22/6 2021

Håkon kommer aldrig mere til at sidde og skue ud over sit territorium :cry: Han blev aflivet i går efter længere tids helbredsproblemer. Vi kommer til at savne ham.

9 Synes om

Trist, Dorthe :troste: Han skulle jo have været meget ældre.

Var det ham, der havde sukkersyge? Eller var det noget andet?

:lys:

1 Synes om

Han havde epilepsi og fik medicin for det, der heldigvis gjorde at han ikke mere fik anfald.
Men Håkon havde tabt sig meget i løbet af det sidste mere end et års tid og havde ind imellem maveproblemer. Sidste efterår viste en afføringsprøve cryptosporidier, og det kæmpede vi meget med, for det bredte sig også til de andre katte. Men det har vi altså fået bugt med. De blodprøver han fik taget - flere gange - viste ikke noget, men der har været et eller andet der, som dyrlægen sagde i går, “æder ham op”. Om vi havde kunnet finde ud af hvad ved at undersøge ham med røntgen eller skanning, ved jeg ikke, men hvis vi havde fundet noget, havde det jo ikke været noget der kunne kureres. Mit gæt var kræft, dyrlægens tør FIP.
Og ja, det var alt for tidligt at han skulle herfra :cry:

4 Synes om

Et :lys: på vejen for Håkon

1 Synes om

Farvel, smukke Håkon. :cry:
:lys:

1 Synes om

Søde dejlige Håkon med den tyndpelsede hale … du var sådan en venlig og social kat i dine gode år :heart:
Trist at du ikke er her længere :pleading_face:
God rejse :lys:

1 Synes om

:sorger: Håkon

:lys:

1 Synes om

Nå ja, det var det, han havde. Jeg kan godt forstå, I ikke ville udsætte ham for en masse undersøgelser, hvis det bare var for at finde ud af, hvilken uhelbredelig sygdom han havde. Men alligevel en svær beslutning, for man håber vel altid en lille smule :kram:

1 Synes om

:kram: :lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Øv, Dorthe - det er jeg ked af at høre… :worried:

1 Synes om

Hvor trist at høre :ked: stort kram til jer :kram:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Det gør mig frygtelig ondt :ked:

Et :lys: til den skønne dreng og :kram: til jer

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:lys: :kram:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

God rejse Håkon :lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:
Hvil i fred Håkon :lys:

1 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om