Halløj fra Missy's 'mor'

Hej allesammen!
Ja så fandt jeg herind også efter anbefaling :slight_smile:

Jeg hedder Gry og kommer fra Nykøbing Mors hvor jeg bor i en dejlig stor lejlighed med min dejlige MCO Missy og min græske landskildpadde Tippe.
Pt går jeg på sygedagpenge, men inden jeg blev stressramt var jeg glarmesterlærling og håber at kunne fortsætte når engang jeg er igennem det her jobprøvning osv.
Tiden går med at lege med katten, prøve at finde en egnet bejler, og meget tid med familien og venner.

Jeg glæder mig til at se hvem der er herinde og se misserne :slight_smile:
Her er lige et billede af min Missy:

Hej Gry

Hjerteligt velkommen til!!

Jeg har tilladt mig at rette i stien til dit billede så det nu kan ses.

Håber du bliver glad for at være her!!

-velkommen :smiley:

-velkommen til dig Gry

Jeg håber du bliver rigtig glad for at være herinde, sammen med alle os andre kattegale mennesker -høhø

-velkommen herind til de gale [bigloony]

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

Ja, der er en fejl i forummet nogle gange, hvis man trykker på “Vis prøve” i indlæggene. Så sætter den en masse koder foran og så vises smileys og billeder ikke.
Men man kan gå ind og rette sine indlæg bagefter hvis det er sket (eller lade være med at trykke på “vis prøve”).

Hej Gry -velkommen

Håber du vil finde dig godt tilpas her hos os kattegale -joker

tak allesammen og også for forklaring på billede-halløj :slight_smile:

Hej og -velkommen til Kattegale

Willkommen!! Håber du bliver glad for at være her -thumbs

hej mor til Missy :slight_smile:

stort velkomen til de kattegale :slight_smile:

glæder os meget til at se dig i trådene :slight_smile:

Knus og kram
Miss T

-velkommen her fra mig…jeg håber at du kommer til at hygge dig rigtig meget herinde :smiley:

super tak allesammen

Jeg er nok ikke så hulens aktiv her i begyndelsen, for har lige fået linux på computeren og det kræver lige lidt tid at får styr på det og installere flash osv gg

Uanset hvor aktiv du er så er du stadig meget velkommen… :smiley:

-velkommen her på KatteGale Gry. Jeg håber, du vil befinde dig rigtig godt herinde -velkommen

Du skal også have et stort -velkommen fra mig. Håber du kommer til at hygge dig her inde hos de kattegale -thumbs

Enig
-thumbs -velkommen -velkommen